پوکه معدنی و انواع آن

کدخبر: 2381035

از فعالیت کوه‌ های آتشفشانی پوکه معدنی یا پومیس ساخته می‌ شود. در واقع انواع سنگ‌ های رسوبی مانند اسکوریا ، دیاتومیت و پوکه معدنی از طریق مواد مذاب آتشفشان که بر روی سطح زمین خنک می‌ شوند ، ساخته می‌ شود. پوکه معدنی سنگ با ارزشی است که امروزه از آن استفاده زیادی می‌ شود و کاربرد گسترده از پوکه معدنی را در ساختمان سازی و کشاورزی مشاهده می‌ کنیم. زمانی که آتشفشان فعالیت می‌ کند، مواد مذاب از درون کوه به بیرون آمده و بر روی سطح زمین قرار می‌ گیرد. این مواد مذاب در اثر تماس با هوا و بارش باران خنک شده و سنگ‌ ها را تشکیل می‌ دهد. کف گدازه‌ ها که از واکنش‌ های شیمیایی پدید می‌ آید موجب ایجاد سنگ‌ هایی با بافت متخلخل می‌ شود. به همین دلیل است که پوکه معدنی دارای بافت اسفنجی شکل می‌ باشد که در اثر واکنش ها، حباب‌ های هوا بر آن باقی مانده است. به طور کلی پوکه‌ ها در انواع پوکه معدنی و پوکه صنعتی به فروش می‌ رسند که پوکه معدنی در اثر فرایند طبیعی و آتشفشان ساخته می‌ شود اما پوکه صنعتی با استفاده از خاک رس و دستگاه ساخته می‌ شود.

Picture1

 

موارد استفاده از پوکه معدنی

در ساختمان سازی به منظور شیب ‌بندی بام و کف ‌سازی ساختمان از پوکه معدنی یا پومیس استفاده می ‌شود و استفاده از پوکه معدنی عدسی یا پوک معدنی ماسه ‌ای بسیار رایج است. در محیط ‌های صدا دار و موتورخانه ‌ای استفاده از پوکه معدنی به عنوان عایق صوت انجام می‌ گیرد و از دانه‌ های ۲ تا ۴۰ میلیمتری پوکه معدنی می‌ توان به این منظور استفاده کرد. در سد سازی و ساخت پل‌ ها و اسکله‌ ها، پوکه معدنی ‌ها بسیار پرمصرف هستند. همچنین به عنوان عایق حرارتی در ساختمان ‌ها از پوکه معدنی استفاده می ‌شود تا از ورود و خروج انرژی جلوگیری کند. در ساخت انواع مصالح ساختمانی از جمله اندود ها ،بتن ‌های سبک، بلوک ‌های سبک و غیره از پوکه معدنی استفاده می ‌شود.

مرکز پوک معدنی رضایی یکی از مراکز پخش پوکه معدنی در کشور می ‌باشد که فروش پوکه معدنی ماسه ‌ای ، پوکه معدنی عدسی ، پوکه معدنی بادامی ، پوکه معدنی فندقی ، پوکه معدنی نخودی و غیره از طریق این مجموعه ارائه می‌ شود.

خرید پوکه معدنی عدسی

پوکه معدنی عدسی یکی از انواع پوکه معدنی است و این سنگ معدنی از نظر سایز بندی نام گذاری شده است. پوکه معدنی عدسی در ابعاد 3 تا 7 میلی ‌متر می‌ باشد که در مصارف مختلف مانند ساخت سازه‌ ها از آن استفاده می ‌شود. برای خرید پوکه معدنی عدسی با مراجعه به مراکز معتبر می ‌توانید نوع مرغوب این سنگ معدنی را تهیه کنید. کیفیت پوکه معدنی عدسی بسیار مهم بوده و بر استفاده از آن تاثیرگذار می ‌باشد و تنها برخی از مراکز هستند که فروش پوکه معدنی عدسی را با کیفیت بالا انجام می‌ دهد. مجموعه پوکه معدنی رضایی به عنوان یکی از مراکز پخش کننده پوکه معدنی انواع پوکه معدنی‌ های مرغوب مانند پوکه معدنی قروه را عرضه می ‌کند. پوکه معدنی  قروه یکی از انواع پوکه معدنی‌ های بسیار با کیفیت است که از شهر قروه در کردستان استخراج می ‌شود. این پوکه معدنی به دلیل کیفیت بالا شناخته شده است و مجموعه پوکه معدنی رضایی فروش پوکه معدنی قروه و پوکه معدنی کیسه ای را ارائه می ‌کند.

Picture1

قیمت پوکه معدنی

قیمت پوکه معدنی بسیار مناسب است و به همین دلیل برای مصارف مختلف می ‌توان به راحتی از این سنگ معدنی استفاده کرد. به طور کلی قیمت پوکه معدنی به نوع ، سایز ، وزن و سایر ویژگی‌ های آن مرتبط است. برای اطلاع از قیمت پوکه معدنی به سایت مجموعه پوکه معدنی رضایی مراجعه کنید و با ارتباط با همکاران ما از قیمت پوکه معدنی مطلع شده و سفارش خود را ثبت نمایید. در صورتی که خرید پوکه معدنی را به صورت عمده انجام دهید ، می ‌توانید با قیمت بسیار مناسب‌ تری خریدتان را انجام دهید

شاید شما هم از پوکه معدنی استفاده کرده باشید زیرا پوکه معدنی همان سنگ پا است که برای بهداشت استفاده می‌ شود اما کاربرد پوکه معدنی بسیار گسترده بوده و در موارد مختلف از این سنگ معدنی استفاده می‌ شود که در ادامه به آن می‌ پردازیم. یکی از موارد استفاده از پوکه معدنی‌ ها ، ساخت مصالح با استفاده از این سنگ معدنی می‌ باشد زیرا پوکه معدنی دارای وزن کمتری در مقایسه با شن بوده و به همین دلیل وزن سازه را تا حد زیادی کاهش می‌ دهد و از طرفی پوکه معدنی با توجه به تخلخل بالا دارای مقاومت بسیار زیادی می ‌باشد که در ساخت سازه‌ ها بسیار اهمیت دارد. پوکه معدنی ‌ها از نظر سایز بندی در انواع پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی، پوکه معدنی بادامی ، پوکه معدنی گردویی، پوکه معدنی عدسی و پوکه معدنی کیسه ای است. در کشاورزی از پوکه معدنی عدسی و پوکه معدنی کیسه ای استفاده زیادی می‌ شود. پوکه معدنی‌ ها می‌ توانند برای ذخیره سازی آب در کشاورزی برای مناطق کم آب مورد استفاده قرار گیرند. به طوری که لایه‌ های زیرین خاک را از پوکه معدنی پوشانده و این لایه از پوکه معدنی از نفوذ آب به سطح زیرین جلوگیری می ‌کند و ذخیره سازی آب را انجام می ‌دهد. استفاده از پوکه معدنی برای تزیین آکواریوم یا باغچه انجام می‌ گیرد. همچنین برای مصارف درمانی و بهداشتی از پوکه معدنی ‌ها استفاده می ‌شود.

Picture1

فروش پوکه معدنی کیسه ای به صورت اینترنتی

در صورتی که قصد خرید پوکه معدنی کیسه ای را دارید می ‌توانید آن را به صورت اینترنتی نیز تهیه کنید. به دلیل اینکه فروشندگان کمی در زمینه فروش مستقیم پوکه معدنی فعالیت دارند، افراد از طریق اینترنت می ‌توانند به راحتی پوکه معدنی کیسه ای را تهیه کنند. مراکز پخش پوکه معدنی کیسه ای به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت اختصاصی می ‌توانند محصولاتشان را ارائه کنند و افراد از طریق چنین مراکز و تماس با این مجموعه‌ ها، خرید پوکه معدنی کیسه ای را انجام دهند. مرکز پوکه معدنی رضایی یکی از مجموعه‌ هایی است که فروش محصولاتش را به صورت اینترنتی در نظر گرفته است و افرادی که قصد خرید پوکه معدنی در حجم‌ های مختلف را دارند ، می ‌توانند از طریق این مجموعه خریدشان را با بهترین قیمت انجام دهند. امروزه تمایل به خرید های اینترنتی بسیار زیاد است و مجموعه‌ های مختلف اقدام به طراحی وب سایت اختصاصی نموده اند تا بتوانند محصولاتشان را به صورت غیر حضوری به دست مصرف کنندگان برسانند. این شیوه خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام گرفته و بسیار آسان خواهد بود و به مشتریان این امکان را می ‌دهد که از سراسر کشور بتوانند از فروشگاه و یا مجموعه مورد نظر خود، انواع کالا ها را تهیه کنند. مجموعه پوکه معدنی رضایی نیز در راستای بهبود بخشی به خدمات دهی خود وب سایت اختصاصی خود را راه اندازی نموده و محصولاتش را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان گرامی قرار داده است.

 https://pokerezaei.com/

 

 

ارسال نظر: