7 عامل موثر در قیمت پنجره دوجداره چیست؟

کدخبر: 2380925

قیمت پنجره دوجداره به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت انواع برندهای وین تک ، هافمن و ویستابست چقدر است و پنجره دوجداره نوراوین چیست؟

،قیمت پنجره دوجداره به عوامل متعددی مثل: ابعاد پنجره، نوع پروفیل، یراق آلات مصرفی و... وابسته است

.و قیمت نهایی پس از انتخاب نوع، طرح و برند پنجره دوجداره و اندازه‌گیری ابعاد پنجره، تعیین می‌گردد

.برای استعلام قیمت پنجره دوجداره می‌توانید به لیست قیمت سایت نوراوین مراجعه نمایید

نوع برند پنجره دوجداره و همچنین نحوه باز شدن پنجره، تاثیر زیادی بر روی قیمت نهایی دارد.

بطور مثال برندهایی مثل هافمن، وین تک و ویستابست قیمت بالاتری نسبت به سایر برندهای ایرانی دارند و کیفیت پروفیل پنجره دوجداره این برندها، بسیار بالا است و طول عمر بالایی دارند.

 

قیمت پنجره دوجداره به چه عواملی وابسته است؟

عوامل متعددی بر قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار هستند و قیمت نهایی پس از اندازه‌گیری ابعاد پنجره، انتخاب نوع بازشو پنجره، پروفیل و انتخاب طرح و رنگ پروفیل، تعیین می‌گردد. از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت پنجره سه جداره و دوجداره موارد زیر هستند:

  1. پروفیل پنجره دوجداره

نوع پروفیل پنجره دوجداره، میزان ماندگاری و طول عمر پنجره را مشخص می‌کند. پروفیل پنجره دوجداره می‌تواند آلومینیوم یا upvc باشد. قیمت پنجره دوجداره با پروفیل یو پی وی سی بسیار مناسب‌تر است و همچنین این پروفایل مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد.

پروفیل یو پی وی سی از یک پلاستیک سفت و سخت ساخته می‌شود که این پروفیل مقاومت بالایی در برابر حشرات، تابش نور خورشید، بارش باران، گرما و سرما دارد. پروفیل یو پی وی سی پنجره دوجداره را می‌توان در طرح و رنگ و شکل‌های مختلف سفارش داد و این نوع پروفیل در برابر عوامل محیطی دچار تغییر رنگ و تغییر شکل نمی‌شود.

در میان برندهای متعدد، پنجره دوجداره هافمن، پنجره دوجداره ویستابست و وین تک، بهترین پروفیل UPVC را دارند. نوراوین، نمایندگی فروش پنجره‌های دوجداره در تهران و کرج، تمامی برندهای پنجره دوجداره را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، شما می‌توانید پنجره مورد نظر خود را از این نمایندگی خریداری کنید.  

  1. نحوه باز و بسته شدن پنجره

نوع باز و بسته شدن پنجره با توجه به ابعاد پنجره، محیطی که پنجره در آن قرار دارد و خواسته مشتری، تعیین می‌گردد. پنجره‌های دوجداره از نظر بازشو، به چند دسته تقسیم می‌شوند که هرکدام از آنها ویژگی و عایق بندی متفاوتی دارند. بطور مثال پنجره‌های لولایی عایق بندی بسیار قوی‌تری نسبت به دیگر مدل‌های پنجره دوجداره، ایجاد می‌کند. قیمت پنجره دوجداره بسته به نوع بازشو پنجره، متفاوت خواهد بود؛ ارزانترین پنجره دوجداره، پنجره ثابت و بدون بازشو و با ابعاد یک در یک است.

  1. یراق آلات مصرفی

کیفیت یراق آلات بکار رفته در پنجره دوجداره( لولا، پیچ و مهره و دیگر ابزار ها)، تاثیر زیادی بر روی ماندگاری و طول عمر پنجره دارد. هرچقدر کیفیت یراق آلات مصرفی بالاتر باشد، قیمت پنجره دوجداره بالاتر می‌رود.

  1. ابعاد پنجره

ابعاد پنجره، بیشترین تاثیر را بر روی قیمت پنجره دوجداره دارد؛ زیرا هرچه ابعاد بزرگتر باشد، قیمت بالاتر می‌رود.

  1. انتخاب نوع شیشه

در ساخت پنجره دوجداره از شیشه‌های متفاوتی می‌توان استفاده کرد و نوع شیشه تاثیر زیادی بر روی میزان عایق بندی پنجره دارد. برای ساخت پنجره دوجداره می‌توان از شیشه ساده، شیشه لمینت، شیشه سکوریت و... استفاده کرد که قیمت متفاوتی دارند.

  1. تک جداره، دوجداره و سه جداره بودن پنجره

پنجره UPVC را می‌توان تک جداره، دوجداره و سه جداره سفارش داد که میزان عایق بندی این پنجره‌ها، ارتباط مستقیم با تعداد شیشه‌ها دارد. میزان عایق بندی پنجره سه جداره از دوجداره بیشتر و میزان عایق بندی پنجره دوجداره از تک جداره بیشتر است. قیمت پنجره دوجداره، میانگین قیمت بین پنجره سه جداره و تک جداره است.

  1. هزینه های جانبی

هزینه‌های دیگری مثل بالا و پایین شدن قیمت ارز، هزینه ایاب و ذهاب، دستمزد کارگرها، هزینه حمل و نقل و... بر قیمت پنجره دوجداره تاثیر می‌گذارند. بهتر است برای استعلام قیمت با نمایندگی نوراوین در تهران و کرج تماس بگیرید.

 

برند های پروفیل پنجره دوجداره

برندهای متعددی پروفیل پنجره دوجداره تولید می‌کنند که از لحاظ کیفیت، میزان ماندگاری، رنگدانه‌های پروفیل، عایق بندی و... با یکدیگر متفاوت هستند.

قیمت پنجره دوجداره بسته به برند پروفیل، تغییر می‌کند.

برندهای ناشناخته نیز وجود دارد که قیمت پنجره دوجداره با پروفیل این برندها بسیار پایین است؛

اما کیفیت لازم را ندارند و در مدت زمان کوتاهی دچار تغییر شکل، تغییر رنگ و شکستگی می‌شوند.

از برندهای با کیفیت پنجره دوجداره موارد زیر هستند:

  • پنجره دوجداره هافمن

  • پنجره دوجداره ویستابست

  • پنجره دوجداره وین تک

در نمایندگی نوراوین در تهران و کرج، تمامی این برندها یافت می‌شود و قیمت بسیار مناسبی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی وین تک در تهران کلیک کنید.

همچنین نوراوین برندهای مطرح ایرانی را به فروش می‌رساند.

 

قیمت انواع پنجره دوجداره

قیمت انواع پنجره دوجداره

پنجره‌های دوجداره بر اساس کاربرد و نوع بازشو به چند دسته از جمله: پنجره لولایی، پنجره دوجداره کشویی، پنجره دوجداره آکاردئونی، پنجره سایبانی، پنجره دوجداره دایره‌ای و پنجره خلیجی تقسیم می‌شوند. قیمت پنجره دوجداره بسته به نوع بازشو و طرح انتخابی، تعیین می‌گردد. مدل بازشو و طرح و رنگ پنجره را می‌توانید متناسب با دکوراسیون داخلی ساختمان، انتخاب کنید.

پنجره‌هایی که طرح خاص دارند مثل پنجره دوجداره دایره‌ای و یا پروفیل آنها رنگی است، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی و مرسوم دارند. پروفیل‌های رنگی برندهای هافمن، وین تک و ویستابست به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. قیمت پنجره دوجداره نسبت به عایق بندی قوی که ایجاد می پ‌کند، بسیار مناسب است و این پنجره‌ها گزینه خوبی برای تعویض پنجره‌های قدیمی آهنی هستند.

با استفاده از پنجره‌های دوجداره، امنیت را به خانه خود ببرید. یراق آلات محکم بکار رفته در این پنجره‌ها و همچنین شیشه‌های نشکن، باعث بالا رفتن امنیت و جلوگیری از ورود دزد به خانه می‌شوند. همچنین عایق بندی قوی این پنجره‌ها، از ورود گرد و غبار، سروصدا و گرما بسیار جلوگیری می‌کند.

 

 قیمت پنجره دوجداره در نوراوین

قیمت پنجره دوجداره نوراوین

معتبرترین و با سابقه‌ترین نمایندگی فروش انواع درب و پنجره دوجداره در تهران و کرج، نوراوین است. این نمایندگی با کیفیت‌ترین و بهترین برندهای پنجره دوجداره را به فروش می رساند و قیمت پنجره دوجداره در این نمایندیگی، حداقل قیمت موجود در بازار است.

خرید پنجره دوجداره را بدون واسطه و با قیمتی باور نکردنی در نوراوین انجام دهید. برای استعلام قیمت پنجره دوجداره هافمن، وین تک، ویستابست و دیگر برند ها، با نمایندگی نوراوین تماس بگیرید. 

 

ارسال نظر: