گزارش حضور چسب صنایع در نمایشگاه صنعت ساختمان به عنوان نماینده برند میتراپل

کدخبر: 2380848

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، جشنی از نوآوری و پیشرفت در صنعت ساختمان ایران

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، رویدادی بزرگ و بی‌نظیر در صنعت ساختمان کشور، از 7 تا 11 شهریور ماه، پایتخت را به مرکز نوآوری و پیشرفت تبدیل کرد. این رویداد که با استقبال گسترده متخصصان، پیمانکاران، سازندگان و عموم علاقه‌مندان روبرو شد، فرصتی استثنایی برای آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان را برای بازدیدکنندگان فراهم آورد.

نمایشگاهی از آینده ساختمان

در این نمایشگاه، شرکت‌های پیشرو و معتبر صنعت ساختمان، نوآورانه‌ترین محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند. از مصالح ساختمانی هوشمند و سیستم‌های مدیریت ساختمان گرفته تا ابزارآلات پیشرفته و دکوراسیون داخلی مدرن، همه و همه در این رویداد گرد هم آمده و چشم‌اندازی روشن از آینده ساختمان‌سازی در ایران را ترسیم کردند.

غرفه چسب صنایع؛ قطب تخصصی چسب در نمایشگاه

در میان غرفه‌های متنوع این نمایشگاه، غرفه چسب صنایع با ارائه گسترده‌ترین و متنوع‌ترین محصولات چسب، به عنوان یک قطب تخصصی در این حوزه خودنمایی می‌کرد. این مجموعه با سال‌ها تجربه در عرضه چسب‌های باکیفیت، طیف وسیعی از چسب‌های مورد نیاز در صنایع مختلف ساختمان را به نمایش گذاشت. مجموعه چسب صنایع نمایندگی برندهای معتبر چسب‌های 123 ترک فیکس، میتراپل و AGT را به عهده داشت.

Picture1

چشم انداز نمایشگاه سال آیند

نمایشگاه صنعت ساختمان فرصتی بود که تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات مربوط به صعنت ساختمان تولیدات و محصولات خود را به نمایش عموم بگذارند. اما نمایشگاه پایان کار نیست، بلکه حتی اول کار بسیاری از مجموعه‌هاست. اول اینکه پس از اتمام نمایشگاه بسیاری از مشتریان با محصولات نوین مورد نیاز خود آشنا شده و آنها را تهیه کردند. مورد بعدی این است که اغلب غرفه‌داران از فرصت نمایشگاه استفاده می‌کنند تا نام و نشان خود را به در ذهن مشتریان ثبت کنند.

بنابراین برای بسیاری از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان اعم از مجموعه چسب صنایع تازه شروع راه است. راهی که قرار است مجموعه‌های بزرگ صنعتی در آن بتوانند با پیشرفت‌های خود در طی یک سال، در نمایشگاه سال بعد حتی با محصولات جدیدتر و متنوع‌تر حضور داشته باشند.

Picture1

سخن پایانی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، یک بار دیگر نشان داد که صنعت ساختمان ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد. غرفه چسب صنایع نیز با حضور فعال در این رویداد، سهم بسزایی در معرفی محصولات باکیفیت و ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌سازی در کشور داشته است.

 

ارسال نظر: