تور کوش آداسی یا ترابزون؛ مقایسه کامل دو مقصد ارزان ساحلی ترکیه

کدخبر: 2380616

انتخاب شما کوش آداسی است یا ترابزون؟ این دو شهر ساحلی، از شهرهای محبوب و زیبای ترکیه هستند که سفر به هر کدام از آن‌ها مزایای خاص خود را دارد. اگر بین رزرو تور کوش آداسی و تور ترابزون، نمی‌دانید کدام مقصد را انتخاب کنید، ما در این بخش قصد داریم راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهیم. با بررسی ویژگی‌های هر شهر و مزایای سفر به آن‌ها می‌توانید به خوبی تصمیم بگیرید کدام مقصد مناسب‌تر است.

تور کوش آداسی یا ترابزون؛ مقایسه کامل دو مقصد ارزان ساحلی ترکیه

مقایسه تور کوش آداسی و ترابزون از نظر قیمت

یکی از مسائل مهمی که گردشگران قبل از سفر مدنظر قرار می‌دهند، قیمت است. قیمت تور ترابزون از کوش آداسی مقرون به صرفه‌تر است؛ چرا که شهر کوش آداسی موقعیت جغرافیایی بهتری داشته و نزد مسافران محبوب‌تر است. از این رو در بیشتر مواقع قیمت تور کوش آداسی از ترابزون بیشتر تمام می‌شود. اگر می‌خواهید سفری مقرون به صرفه داشته باشید بهتر است به جای کوش آداسی به شهر ترابزون سفر کنید؛ اما اگر هزینه برای شما مهم نیست، به کوش آداسی بروید.

مقایسه آب و هوای کوش آداسی و ترابزون

ترابزون و کوش آداسی از نظر آب و هوا هر دو گزینه‌ای محبوب محسوب می‌شوند؛ اما باید گفت شهر کوش آداسی دارای آب و هوای مدیترانه‌ای با تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌هایی ملایم و مرطوب دارد. در مقابل شهر ترابزون به طور کلی آب و هوای مرطوب و معتدل دارد. تابستان‌های این شهر خنک و زمستان‌های آن نسبتا سرد است. این منطقه بارش زیادی داشته و سرسبزتر از کوش آداسی است. اگر فصل پاییز به ترابزون بروید، شاهد مناظر زیبا با آب و هوایی خنک هستید.

تفریحات و جاذبه‌های کوش آداسی و ترابزون

تفریحات و جاذبه‌های کوش آداسی و ترابزون

کوش آداسی، به عنوان یک شهر ساحلی، به سواحل زیبای خود معروف است. از این رو سفر به این شهر مساوی‌ست با تفریحات آبی متنوع مانند جت اسکی، پاراسیلینگ و غواصی. در این شهر جاذبه‌های زیادی برای دیدن وجود دارد که اصلی‌ترین آن‌ها شهر باستانی افسوس، خانه مریم مقدس و معبد آرتمیس است.

در مقابل شهر ترابزون، به طبیعت بکر خود معروف بوده و اگر به طبیعت‌گردی علاقه دارید این شهر را در مقابل کوش آداسی انتخاب کنید. پیاده‌روی در مناطق کوهستانی و بازدید از دریاچه‌های زیبا از جمله تفریحات ایده‌آل ترابزون است. شهر ترابزون هم مانند کوش آداسی جاذبه‌های تاریخی مانند صومعه سوملا و کاخ آتاتورک را دارد.

نحوه برگزاری تور کوش آداسی و ترابزون

جالب است بدانید تور ترابزون به صورت زمینی هم برگزار می‌شود. یعنی شما می‌توانید این تور را هم به صورت زمینی و مقرون به صرفه و هم به صورت هوایی رزرو نمایید. از طرفی بیشتر تورهای ترابزون به صورت ترکیبی با باتومی برگزار می‌شوند و شما فرصت بازدید از دو کشور را در یک سفر خواهید داشت.

در مقابل کوش آداسی بیشتر به صورت هوایی برگزار می‌شود و تور زمینی به این مقصد خیلی کم قابل برگزاری است. اگر بخواهید می‌توانید تور کوش آداسی را به صورت ترکیبی با مارماریس شرکت کنید و هم زمان از دو شهر محبوب ترکیه دیدن نمایید.

مقایسه بهترین فصل سفر به کوش آداسی و ترابزون

ترابزون و کوش آداسی از نظر آب و هوایی با یکدیگر متفاوت هستند واین مسئله را باید در هنگام سفر در نظر بگیرید. بهترین زمان سفر به ترابزون بهار و پاییز است. در این دو فصل خبری از رطوبت و گرمای تابستان و سرمای زمستان نیست. همچنین در فصل بهار و پاییز جاذبه‌های طبیعی این شهر دیدنی و زیباست. در مقابل بهترین زمان سفر به کوش آداسی فصل تابستان است. در فصل تابستان می‌توانید از آب و هوای معتدل و تفریحات آبی در این شهر نهایت لذت را ببرید.

نتیجه گیری: تور کوش آداسی یا ترابزون؟

مقایسه بهترین فصل سفر به کوش آداسی و ترابزون

در نهایت باید گفت انتخاب بین کوش آداسی و ترابزون کاملا به سلیقه و ترجیح خود شما بستگی دارد. اگر به دنبال شهری هستید که در آن از طبیعت‌گردی و خرید لذت ببرید و هزینه سفر شما هم مقرون به صرفه‌تر باشد، بدون شک تور ترابزون گزینه‌ای مناسب برای شماست؛ اما اگر به تفریحات آبی و ساحل‌گردی علاقه بیشتری دارید، پیشنهاد می‌کنیم تور کوش آداسی را انتخاب نمایید. برای رزرو تور کوش آداسی و ترابزون با ارزان‌ترین قیمت به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید. لحظه آخر مرجعی معتبر به منظور رزرو تور ترکیه با اقتصادی‌ترین قیمت است.

 

ارسال نظر: