راهنمای کامل خرید تخت خواب فلزی ۱ نفره، ۲ نفره و ۲ طبقه + ۷ نکته مهم

کدخبر: 2380482

تخت خواب فلزی از جمله وسایلی است که بسیار کاربردی است. متریال مقاوم و قیمت به صرفه باعث شده از این تخت خواب استقبال زیادی شود.

شما برای خرید تخت فلزی باید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. مراکزی که به طور تخصصی به فروش سرویس خواب می پردازند، می توانند درباره انتخاب تخت خواب مناسب شما را راهنمایی کنند. 

ویژگی تخت خواب فلزی

تخت خواب فلزی نسبت به سایر تخت خواب ها از مزایای زیادی برخوردار است. اولین ویژگی این محصول دوام و ماندگاری بالای آن است. تخت های فلزی وسایلی عمری هستند که تا سال های سال می توانید از آنها استفاده کنید. از مزیت این نوع متریال آن است که امکان تغییر رنگ دارد و به راحتی می توان هر چند سال یک بار رنگ و رخ تازه ای به آن بخشید.

تخت خواب فلزی از موادی ساخته شده که سازگار با طبیعت می باشد و قابل بازیافت است. تنها ایرادی که این نوع تخت ها دارند آن است که در مجاورت با رطوبت دچار زنگ زدگی می شوند. اگر تخت فلزی در هوای شرجی قرار بگیرد یا رطوبت به آن برسد به مرور زمان دچار زنگ زدگی می شود. البته چنین مشکلی هم با زدن ضد زنگ و رنگ تازه قابل برطرف شدن است.

سرویس خواب فلزی

انواع مختلف تخت فلزی

تخت خواب فلزی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. تخت فرفورژه ای یکی از مدل های تخت فلزی است. این نوع تخت با طرح های زیبا تولید می شود و توجه هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد.

تخت های فلزی تاشو نوع دیگری از تخت خواب است که برای فضا های کوچک مناسب می باشد. همچنین در برخی از اقامتگاه ها با استفاده از این نوع تخت کاربری اتاق قابل تغییر خواهد بود.

نوع دیگری از تخت خواب فلزی تخت های دو طبقه است. بسیاری از خانواده ها برای فرزندان خود که در یک اتاق مستقر هستند تخت دو طبقه سفارش می دهند. به این ترتیب فضای کافی برای فرزندان خود در اتاق ایجاد می کنند. از مزیت تخت فلزی آن است که در برابر ضربه و سایش مقاوم است به همین دلیل نگرانی بابت افت کیفیت وجود ندارد.

سبک های متنوع تخت فلزی

تخت خواب فلزی در سبک های متنوع به بازار عرضه می شود. شما می توانید تخت فلزی را در دکوراسیون مدرن، مینیمال، کلاسیک و… استفاده کنید. تخت هایی با روکش استیل برای سبک مدرن مناسب هستند. تخت فلزی که با لوله های توخالی ساخته می شود و طراحی ساده ای دارد به سبک مینیمال تعلق دارد. برای سبک کلاسیک می توان از تخت فلزی فرفورژه ای استفاده کرد.

تخت فلزی

نکات مهم خرید تخت خواب فلزی

برای خرید تخت خواب فلزی نکات مختلفی وجود دارد. اگر شما هنگام خرید به فروشگاه های مرکزی مراجعه نمایید، می توانید از کارشناس فروش اطلاعات لازم را دریافت کنید. ما در این نوشتار به مهمترین نکات برای خرید تخت خواب فلزی اشاره خواهیم کرد.

1. انتخاب متریال با کیفیت

برای ساخت تخت خواب فلزی به طور معمول از فولاد استفاده می شود. فولاد مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. در بعضی از قسمت های تخت فلزی از استیل استفاده می شود و نمای کار را زیباتر خواهد کرد.

انواع مختلف سرویس خواب در بازار وجود دارد. شما می توانید طبق سلیقه خود سرویس خواب ام دی اف، سرویس خواب فلزی، سرویس خواب تمام چوب و… را سفارش دهید.

2. ارتفاع استاندارد

تخت خواب فلزی باید ارتفاع مناسبی از زمین داشته باشد. ارتفاع استاندارد حدود ۵۰ تا ۷۵ سانتی متر است. ارتفاع استاندارد و داشتن گارد مناسب خطر سقوط افراد از تخت را کاهش می دهد. هنگام خرید می توانید درباره این مسئله با کارشناس فروش مشورت کنید.

3. وزن استاندارد

تخت فلزی از سایر متریال ها وزن سبک تری دارد. این کاهش وزن موجب می شود که شما به آسانی بتوانید تخت را جا به جا کنید و دکوراسیون اتاق را تغییر دهید. همچنین برای حمل و نقل و اسباب کشی نیز این تخت مناسب است. افرادی که مستاجر هستند و در سال امکان جا به جا شدن دارند می توانند با اطمینان خاطر از این نوع وسایل استفاده کنند، بدون آنکه دغدغه خراب شدن آن در طی اسباب کشی را داشته باشند.

انواع تخت فلزی

4. سبک هماهنگ با دکوراسیون

همانطور که گفته شد تخت خواب فلزی متناسب با سبک های مختلف به بازار عرضه می شود. بهتر است هنگام خرید سبک طراحی اتاق خواب را در نظر بگیرید و با توجه به آن محصول مورد علاقه تان را سفارش دهید. هماهنگی سرویس خواب با سایر المان ها باعث زیبایی بیشتر محیط خواهد شد.

5. ابعاد مناسب تخت خواب فلزی

تخت خواب فلزی یک نفره و تخت خواب فلزی دو نفره در ابعاد مختلف تولید می شود. اگر فضای اتاق خواب کوچک است بهتر است تخت را با ابعاد کمتر سفارش دهید. در اتاق های وسیع امکان استفاده از تخت هایی با پهنای بیشتر وجود دارد. به طور استاندارد تخت یک نفره در ابعاد ۹۰ در ۲۰۰ سانتی متر و ۱۲۰ در ۲۰۰ سانتی متر تولید می شود. ابعاد تخت خواب دو نفره نیز ۱۶۰ در ۲۰۰ و ۱۸۰ در ۲۰۰ سانتی متر می باشد. شما با توجه به متراژ اتاق می توانید تخت مورد نظر خود را سفارش دهید.

6. یراق آلات مناسب

یراق آلات مختلفی بر روی تخت فلزی نصب می شود.‌ زیر پایه ها سر پلاستیکی قرار می گیرد تا از ایجاد صدا و خط و خش بر روی سطح زمین جلوگیری شود. برخی تخت ها همراه با گارد استاندارد تولید می شوند که از جنس فلز است و طراحی مربوط به خود را دارد. همچنین برای تخت های دو طبقه نردبان مناسب قرار داده می شود. 

7. قیمت به صرفه تخت خواب فلزی

تخت خواب فلزی نسبت به سرویس خواب ام دی اف با قیمت به صرفه تری به مشتریان عرضه می شود. همچنین دوام و ماندگاری این نوع متریال بالاتر می باشد. افراد با توجه به سلیقه شخصی خود ممکن است تخت فلزی یا ام دی اف سفارش دهند. برای انتخاب بهترین تخت خواب افراد می توانند به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند. 

 

 

ارسال نظر: