بادوام ترین نوع سنگ قبر کدام است؟

کدخبر: 2380452

خرید سنگ قبر در داخل کشور تحت تاثیر عوامل فرهنگی و اجتماعی، یکی از چالش برانگیزترین کارهایی است که بازماندگان بعد از فوت اقوام باید آن را انجام دهند. در هنگام انتخاب سنگ قبر، معیارهای متعددی در میان است که شاید از اصلی‌ترین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، مقاومت و زیبایی سنگ قبر است که امروزه به دلیل قیمت بالای سنگ قبرها مقاومت اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. بدون شک سنگ قبرهای گرانیت و مرمر با دوام‌ترین نمونه‌ها در بازار هستند ولی  گزینه دیگری نیز وجود دارند که باید به عنوان خریدار به آنها دقت کنید.  در این مقاله قصد داریم معیارهای مختلف انتخاب سنگ قبر را با شما در میان گذاشته و بهترین گزینه را در نهایت،معرفی کنیم.

 

انتخاب سنگ قبر به چه چیزهایی بستگی دارد؟

در هنگام خرید سنگ قبر، باید به موارد متعددی دقت داشته باشید که شاید اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن زیبایی و ضخامت سنگ قبر است که دوام آن را مشخص می‌کند. معادنی که در داخل ایران وجود دارند، تمامی آنها دارای سنگ قبرهای بسیار مقاومی هستند که هر یک بر اساس زیبایی و رگه‌هایی که بر روی آنها قرار گرفته، قیمت متفاوتی را دارا می‌باشند. در واقع خرید سنگ قبر باید بر اساس معیارهای آرامستان و شهری که قصد دارید در آن سنگ قبر مد نظر را نصب کنید، بستگی دارد.

انواع سنگ قبر و سنگ مزار  بادوام

یکی از حسن‌های اصلی ایران وجود انواع سنگ‌های معدنی در بخش‌های مختلف این کشور است که سبب می‌شود شما در انتخاب سنگ قبر بتوانید معیارهای مختلف را در نظر داشته باشید. مواردی که پیش رو اعلام می‌کنیم، بر اساس تجربه مجموعه سنگ بهشت بوده و می‌تواند کارآمدی بسیار زیادی برای شما داشته باشد

 سنگ قبر مرمر

محبوب‌ترین سنگ قبر داخل کشوراست که بیشتر به دلیل زیبایی منحصر به فرد و مقاومت بسیار بالا که در برابر شرایط محیطی دارد شناخته می‌شود. سنگ قبر مرمر از معادن بسیار خاص کرمان، اصفهان و بندرعباس به دست می‌آید و همین مسئله سبب می‌شود تنوع آن در ایران بسیار بهتر از مناطق دیگر دنیا باشد. ضخامت سنگ قبر مرمر نیز بر روی مقاومت و دوام آن تاثیر مستقیم داشته و شما باید این عامل را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. 

 

سنگ قبر گرانیت

سنگ قبر گرانیت که بیشتر به رنگ مشکی و خاکستری بسیار تند در بازار وجود دارد، از جمله مهم‌ترین سنگ قبرهای مشهور در سرتاسر دنیا است که بیشتر به دلیل مقاومت به شدت بالای خود، شناخته می‌شود. اگر قصد خرید سنگ قبر در شهرهای بسیار گرم و سرد کشور را دارید، سنگ قبر گرانیت یکی از انتخاب‌های بی‌نظیر برای شما در نظر گرفته می شود که مقاومت آنتا قرن‌ها ادامه خواهد داشت.

سنگ قبر مصنوعی

امروزه صنعت مواد دنیا به حدی پیشرفته شده که با ترکیب مواد شیمیایی، سنگ قبرهای بسیار خاص و زیبایی را تهیه می‌کنند که از نظر مقاومت و زیبایی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارند. این سنگ قبر از نظر مقاومت در سطح بالایی بوده و سبب می‌شود بتوانید در شهرهای بسیار سرد و گرم داخل کشور نیز از آنها استفاده کنید. نکته بسیار مهم در مورد این سنگ قبرها قیمت ارزان آن است که باعث می‌شود افراد بتوانند آن را برای عزیزان خود خریداری کنند.

سنگ قبر مرمریت

 یکی از بهترین سنگ قبرها که مقاومت بسیار بالایی داشته ولی از نظر زیبایی تا حدی قابل مقایسه با گزینه‌های دیگر در این لیست نمی‌باشد، سنگ قبر مرمریت قروه است. این سنگ قبر دارای رگه‌های مشکی بر روی خود می‌باشد و باعث شده تا برای افرادی که به دنبال زیبایی بسیار خاص هستند، گزینه خوبی نبوده ولی برای مناطقی که شرایط آب و هوایی خاصی بر آن حاکم است، بهترین گزینه در نظر گرفته می‌شود.

 تولید سنگ قبر توسط مجموعه سنگ بهشت

 

اگر قصد خرید سنگ قبر را دارید و هنوز نتوانسته اید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید، ما مجموع مجموعه سنگ بهشت را به شما معرفی می‌کنیم که تا به امروز توانسته عملکرد بی‌نظیری در بحث‌ تولید سنگ قبر از خود نشان دهد و بهترین سنگ قبرهای داخل بازار را تاکنون تولید کند. گارانتی مادام العمری که این شرکت برای شما در نظر گرفته، خود نشان می‌دهد که دوام سنگ قبرهای آنها تا حد زیادی بالا می‌باشد و می‌توانید با خیال آسوده طراحی و تولید سنگ قبر عزیزان خود را به آنها بسپارید.

 

منبع 

 

ارسال نظر: