ثبت‌نام اینترنت فیبر نوری تانوما با شرایط اقساطی برای مشترکین مخابرات

کدخبر: 2380180

تانوما برند تجاری شرکت مخابرات ایران یکی از بهترین و پرسرعت‌ترین سرویس‌های اینترنت بر بستر FTTH یا FTTB است. تانوما مخفف: تار نوری مخابرات ایران پیشرفته‌ترین سرویس اینترنت ثابت خانگی و تجاری محسوب می‌شود. این سرویس مبتنی بر زیرساخت فیبر نوری است. در این تکنولوژی به جای استفاده از کابل مسی، برای انتقال اطلاعات تا ساختمان و یا محل سکونت مشتری از فیبر نوری استفاده می شود و می تواند سرویس‌های مختلفی از جمله تلفن، اینترنت، سرویس‌های چندرسانه‌ای و دیگر سرویس‌های بر بستر دیتا را با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر از کابل مسی در اختیار مشترکان قرار دهد. درخواست فیبر برای مشترکان رایگان است و با ارائه سرویس فیبر، مشترکان می‌توانند از هر یک از بسته‌های موجود در پورتال مخابرات استفاده کنند. تمامی این بسته‌ها، برگردان رایگان از سیم مسی به فیبر دارند و مدت قرارداد آنها ۱۲ ماه است. مشترکان می‌توانند در پورتال مخابرات و در بخش تانومای اینترنت، از جزئیات بسته‌ها آگاه شده و به راحتی آنها را سفارش دهند تا از خدمات جدید شرکت مخابرات ایران تحت عنوان تانوما استفاده کنند.

اینترنت فیبر نوری تانوما چیست؟

اینترنت فیبر نوری تانوما یا سرویس FTTH شرکت مخابرات ایران، یک اتصال پهن باند است که از کابل‌های فیبر نوری برای انتقال داده‌ها استفاده می‌کند. بر خلاف اتصالات سیم مسی سنتی، فناوری فیبر نوری تانوما از رشته‌های نازک شیشه یا پلاستیک، به نام فیبرهای نوری، برای ارسال اطلاعات از طریق پالس‌های نور استفاده می‌کند. این رویکرد نوآورانه برای انتقال داده، سرعت قابل توجهی سریع‌تر، قابلیت اطمینان بهبود یافته و عملکرد بهبود یافته را در مقایسه با فناوری‌های اینترنتی معمولی امکان‌پذیر می‌کند.

ثبت‌نام اینترنت فیبر نوری تانوما

برای ثبت‌نام سرویس اینترنت فیبر نوری تانوما با مراجعه به سایت tanoma3418.ir امکان ثبت‌نام برای مشترکین مخابرات فراهم آمده است. در حال حاضر سایت تانوما در استان گیلان و برای مشترکین گیلانی فعال است. نکته قابل توجه برای مشترکین، حتما باید محدوده سکونت در منطقه تحت پوشش سرویس فیبر نوری قرار داشته باشد. مشترکین محترم گیلانی همچنین می‌توانند از طریق شماره ۰۱۳۳۴۱۸ از مشاوران تانوما مشاوره دریافت نمایند.

هزینه دریافت سرویس تانوما چقدر است؟

هر مشترک برای دریافت سرویس اینترنت فیبر نوری تانوما می‌بایست هزینه‌های زیر را در نظر قرار دهد:

  • هزینه خرید ONT اختصاصی فیبر نوری
  • هزینه فیبرکشی روکار یا توکار برای منزل
  • هزینه شارژ سرویس ماهیانه یا سالانه

هزینه فیبرکشی و ارائه زیرساخت تا درب منزل مشترکین کاملا رایگان بوده و شرکت مخابرات این خدمات را در بسیاری از مناطق شهر رشت و سایر شهرهای گیلان امکان‌پذیر نموده است.

راه‌های ارتباطی با تانوما گیلان

شماره تماس تانوما گیلان: ۰۱۳۳۴۱۸

سایت: tanoma3418.ir

مراجعه حضوری: برند شاپ مخابرات گلسار واقع در چهار راه گلسار. برند شاپ مخابرات فرهنگ واقع در میدان فرهنگ.

کدام مناطق شهر رشت تحت پوشش است؟

بیش از ۱۴ محدوده شهر رشت تحت پوشش سرویس فیبر نوری قرار گرفته است. بلوار گیلان، بلوار لاکانی، بلوار دیلمان، بلوار منظریه، بلوار توحید، بلوار اصفهان، بیمارستان، پارس، فرهنگیان، گلزاران، خیابان تختی، شهدای گمنام، منطقه معلم، صنعتی لاکان و صنعتی فشتام. طی ماه‌های آتی مناطق جدیدی به محلات رشت اضافه خواهد شد.

ثبت‌نام قسطی سرویس تانوما

سایت tanoma3418.ir برای ارائه سرویس فیبر نوری به مشترکیم مخابرات امکان پرداخت قسطی را برای کاربران گیلانی فعال کرده است. متقاضیان سرویس FTTH می‌توانند سرویس اینترنت فیبر نوری را از دم قسط دریافت و در اقساط ۶ ماهه پرداخت کنند. در این طرح ۳ بسته اختصاصی به مشترکین ارائه می‌شود که به دلخواه و با توجه با نیاز خود می‌توانند آن را خریداری نمایند.

 

ارسال نظر: