معرفی ۵ هتل در مناطق معروف استانبول با قیمت مناسب

کدخبر: 2378777

استانبول یکی از زیباترین و شلوغ‌ترین شهرهای جهان است که مجموعه‌ای از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، غذاهای لذیذ و مراکز خرید پر‌جنب‌وجوش را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. درنتیجه، تعجب‌آور نیست که استانبول دارای صنعت مهمان‌نوازی پررونقی است که سالانه از میلیون‌ها توریست، پشتیبانی می‌کند. در این مقاله قصد داریم ۵ هتل در مناطق معروف استانبول با قیمت مناسب را معرفی کنیم.

 

1. هتل سلطانیه

هتل سلطانیه در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول واقع شده است؛ هتلی مجلل، البته با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه! اگر قصد دارید سفری اقتصادی به ترکیه داشته باشید، اقامت در این هتل می‌تواند برایتان مناسب باشد. همچنین می‌توانید در فصول کم تردد، مانند پاییز یا زمستان به استانبول سفر کنید تا بتوانید برای رفت‌وبرگشت، بلیط ارزان استانبول به تهران را خریداری کنید یا با تورهای اقتصادی سفر کنید.

این هتل تنها به‌اندازه یک پیاده‌روی کوتاه با برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی استانبول ازجمله مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی فاصله دارد. اتاق‌های این هتل به زیبایی با وسایلی به سبک عثمانی تزئین شده‌اند و به تمام امکانات مدرنی که برای اقامتی راحت نیاز دارید مجهز شده‌اند. این هتل همچنین دارای اسپا، مرکز تناسب اندام و رستورانی است که غذاهای خوشمزه ترکی سرو می‌کند.

Picture1

هتل امیرا استانبول

یکی دیگر از هتل‌های واقع در سلطان احمد که در سفر به این شهر بهتر است در نظر بگیرید، هتل امیرا استانبول است. این هتل، یک هتل‌بوتیک است که نرخ‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را بدون کاهش کیفیت ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل بزرگ هستند؛ و با منسوجات و آثار هنری سنتی ترکیه تزئین شده‌اند. این هتل همچنین دارای یک روف‌گاردن است که میهمانان می‌توانند در آن از تماشای مناظر خیره‌کننده شهر لذت ببرند. موقعیت مکانی هتل در مناطق معروف استانبول، برای کاوش بسیار مناسب است.

 

3. هتل هاوس کاراکوی

هتل هاوس کاراکوی در محله شیک کاراکوی استانبول، یک هتل‌بوتیک شیک است که قیمت‌های مناسبی را ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل مدرن و شیک هستند. اتاق‌ها پنجره‌هایی که از کف تا سقف دارند که مناظر زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارند.

این هتل همچنین دارای یک روف گاردن است و میهمانان می‌توانند از تماشای منظره پانوراما از تنگه بسفر لذت ببرند. هتل هاوس کاراکوی در چند قدمی برخی از بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استانبول قرار دارد. با خرید بلیط ترکیه و رزرو اتاق در این هتل می‌توانید تجربه‌ای خاص و تکرار نشدنی داشته باشید.

هتل هاوس اقامتی مجلل و راحت را در ساختمانی زیبا و بازسازی‌شده که قدمت آن به دهه 1800 بازمی‌گردد، به مهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌ها به زیبایی با ترکیبی از مبلمان مدرن و سنتی تزئین شده‌اند.

این هتل همچنین مجموعه‌ای از امکانات رفاهی، ازجمله رستورانی با غذاهای خوشمزه ترکی، اسپا با حمام‌های سنتی ترکی و مرکز تناسب اندام را ارائه می‌دهد.

 

4. هتل ابراهیم پاشا

هتل ابراهیم پاشا در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد که از مناطق معروف استانبول است، قرار دارد. این اقامتگاه یک هتل‌بوتیک جذاب و قیمت مناسب است. اتاق‌های این هتل دنج و راحت است و دارای مبلمان سنتی ترکی و امکانات مدرن هستند. این هتل تماشایی نیز یک روف گاردن فوق‌العاده برای تماشای مناظر شهر دارد. این هتل در چندقدمی بسیاری از بناهای معروف استانبول ازجمله ایاصوفیه و مسجد آبی قرار دارد.

 

5. هتل سومنگن

هتل سومنگن (Sumengen) که در محله تاریخی کومکاپی استانبول واقع شده است، هتلی جذاب است که قیمت‌های بسیار خوبی برای رزرو اتاق‌ها دارد. اتاق‌های این هتل با وسایل سنتی به سبک عثمانی تزئین شده‌اند و به تمام امکانات مدرنی که برای اقامتی راحت نیاز دارید مجهز شده‌اند. این هتل همچنین دارای رستورانی است که غذاهای لذیذ ترکی سرو می‌کند. هتل سومنگن در چند قدمی بسیاری از بناها در مناطق معروف استانبول مثل بازار بزرگ و بازار ادویه قرار دارد.

 

Picture1

در ادامه با همراه باشید تا چند هتل دیگر را در مناطق معروف استانبول با قیمت متوسط که می‌توانید در لیست رزرو اقامتگاه استانبول خود قرار دهید معرفی کنیم.

 

·هتل گالاتا پالاس

هتل گالاتا پالاس در قلب محله شیک گالاتا استانبول، اقامتی مجلل و راحت را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده از تنگه بسفر، اتاق‌هایی با مبلمان شیک با امکانات مدرن، ازجمله تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان و تلویزیون است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس هستند که به مهمانان این امکان را می‌دهد محو تماشای مناظر خیره‌کننده شهر شوند.

موقعیت مرکزی هتل همچنین آن را به پایگاهی عالی برای کاوش در بسیاری از جاهای دیدنی استانبول ازجمله برج گالاتا، بازار بزرگ تاریخی و ایاصوفیه تبدیل کرده است. به شما توصیه می‌کنیم بعد از رزرو بلیط هواپیما تهران به استانبول، زمانی که قصد رزرو هتل دارید، این هتل را نیز در نظر بگیرید.

 

·هتل پرا پالاس

اگر به دنبال اقامت در یکی از مناطق معروف استانبول هستید، هتل پرا پالاس را فراموش نکنید. این هتل که در محله تاریخی بی‌اوغلو واقع شده است، در فاصله کوتاهی از برخی از جاذبه‌های دیدنی استانبول ازجمله موزه پرا، موزه هنر مدرن استانبول و خیابان پر‌جنب‌وجوش استقلال قرار دارد.

خود هتل غرق در تاریخ است و در طول سال‌ها میزبان تعدادی از شخصیت‌های مشهور تاریخی ازجمله آگاتا کریستی و ارنست همینگوی بوده است. اتاق‌ها به‌زیبایی با ترکیبی از مبلمان سنتی و مدرن تزئین شده‌اند و اقامتی راحت و شیک را به مهمانان ارائه می‌دهند. این هتل همچنین دارای مجموعه‌ای از امکانات رفاهی، ازجمله رستوران‌هایی با غذاهای ترکی، حمام سنتی ترکی و مرکز تناسب اندام است.

 

·ویت سوئیت استانبول

برای کسانی که به طراحی و سبک خاص اهمیت می‌دهند، سوئیت ویت استانبول بهترین انتخاب است. این بوتیک‌هتل در محله شیک جهانگیر واقع شده است که به خاطر حال‌وهوای بی‌نظیر و کافه‌های پرجنب‌وجوش معروف است. خود هتل در ساختمانی زیبا و بازسازی شده متعلق به قرن نوزدهم قرار دارد و دارای اتاق‌هایی با طراحی فوق‌العاده است که هم شیک و هم راحت هستند.

هر سوئیت دارای یک آشپزخانه کاملاً مجهز است که برای کسانی که ترجیح می‌دهند غذای خود را خودشان طبخ کنند عالی است. اگر هوس نوشیدن یک قهوه یا چای لذت‌بخش را دارید، به کافه بالای پشت‌بام هتل بروید که مناظر خیره‌کننده‌ای از مناظر شهر استانبول را ارائه می‌دهد.

 

·هتل د هاوس والت کاراکوی (Vault Karaköy The House)

هتل د هاوس والت واقع در محله روبه رشد کاراکوی که یکی از مناطق معروف استانبول است، اقامتی شیک و راحت را به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل در یک ساختمان سابق بانک قرار دارد که به زیبایی بازسازی شده است و حسی منحصر‌به‌فرد و شیک به آن بخشیده است. اتاق‌ها جادار و با دکوراسیونی زیبا و مدرن، همراه با نور طبیعی فراوان هستند.

این هتل همچنین دارای مجموعه‌ای از امکانات رفاهی است. این امکانات شامل رستوران ترکی، کافه در روف گاردن با چشم‌اندازی از شهر و مرکز تناسب اندام هستند. د هاوس والت با برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های استانبول، ازجمله موزه هنر مدرن استانبول و برج گالاتا، در فاصله کوتاهی دارد.

 

Picture1

 

 

کلام آخر

تمامی هتل‌هایی که به ‌شما معرفی کردیم، شیک و راحت هستند و درعین‌حال قیمت مناسبی ارائه می‌دهند. اگر به دنبال کاوش در جاذبه‌های تاریخی مناطق معروف استانبول یا در پی یافتن غذاهای لذیذ ترکی هستید، هتل‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، پایگاه عالی برای اقامت شما در این شهر زیبا و شلوغ هستند. امیدواریم اطلاعاتی که به شما ارائه کردیم مفید و مؤثر باشد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: