لاستیک دانلوپ و عملکرد آن

کدخبر: 2378675

تایر های برند های معروف همواره محصولات خود را ارتقاء داده و مطابق با نیاز مصرف کنندان محصولات متنوع را عرضه می کنند به همین دلیل این برند ها همواره برای خرید مطلوب هستند. کمپانی دانلوپ با تولید تایر های پیشرفته و مدرن توجه مصرف کنندگان را به خود جلب نموده است.

شرکت دانلوپ در سال 1890 در ایرلند بنیان گذاری شد. این کمپانی بریتانیایی چند ملینتی می باشد و دارای محصولات متعددی می باشد که شامل لاستیک خودرو، تجهیزات هوافضا ، لوازم ورزشی و چسب صنعتی است. کمپانی دانلوپ اولین تولید کننده ی تایر در جهان است. کارخانه های دانلوپ در کشور های مختلف از قبیل امریکا، استرالیا، فرانسه ، مالزی، آلمان و... می باشد. دانلوپ همواره از برترین تولید کنندگان تایر است و در ساخت محصولاتش از پیشرفته ترین تجهیزات استفاده نموده است. در تولید لاستیک دنلوپ استاندارد های جهانی رعایت شده است و این تایر ها از ایمنی بالایی برخوردارند. محصولات دانلوپ پیش از ورود به بازار در آزمایشگاه های مخصوص مورد آزمایش های مخلتف قرار می گیرند تا از نظر کیفی و سایر موارد سنجیده شوند.

در طول سال ها فعالیت دانلوپ، این کمپانی همواره محصولات مرغوب و با عملکرد عالی را ارائه داده است. در صورت تمایل به خرید لاستیک های دانلوپ از طریق مجموعۀ چرخ و یدک اقدام به تهیه ی محصولات مورد نظر خود نمایید. این مجموعه فروش لاستیک دانلوپ را به صورت اینترنتی ارائه می کند تا بتوانید از سراسر کشور به این فروشگاه معتبر دسترسی داشته باشید. تایر از قطعات مصرفی خودرو است بدین ترتیب شما می توانید در زمان نیاز به تایر از طریق این مجموعه همواره خریدتان را به صورت مطمئن انجام دهید.

لاستیک دانلوپ

خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ

فروش لاستیک ها به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. شما می توانید از یک مرکز معتبر نسبت به خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ اقدام نمایید. در خرید های اینترنتی شما به مراکز مختلف فروش تایر دسترسی دارید و می توانید در زمان کوتاه خریدتان را انجام دهید. در خرید لاستیک دانلوپ به روش آنلاین شما به مراکز معتبر همچون فروشگاه چرخ و یدک دسترسی دارید و می توانید خریدتان را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. فروش تایر دنلوپ توسط فروشگاه چرخ و یدک به صورت اینترنتی انجام می گیرد. این مجموعه همواره سعی داشته تا با عرضه ی محصولات با کیفیت بتواند رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. برای خرید انواع تایر ها بخصوص تایر ها در برند های خارجی می توانید از طریق سایت چرخ و یدک محصولات را مشاهده کرده و مشخصات تایر ها را مورد بررسی قرار دهید و سپس از طریق سایت سفارش خریدتان را ثبت کنید.

فروشگاه چرخ و یدک از مراکز فروش لاستیک دانلوپ و سایر لاستیک های وارداتی است که پخش مستقیم این تایر ها را در کشورمان انجام می دهد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

ویژگی لاستیک دانلوپ

  • لاستیک دانلوپ چسبندگی مناسبی با سطح جاده دارد و این امر موجب فرمان پذیری بهتر می شود و ایمنی بیشتری به همراه دارد.
  • در صورتی که تایر ها دارای استهلاک بالایی باشند، هزینه ها افزایش پیدا می کند. لاستیک دانلوپ از تایر هایی است که دارای استهلاک بسیار پایینی است.
  • سر و صدای لاستیک دانلوپ بسیار کم است و این تایر لرزش های جاده ای را به داخل خودرو انتقال نمی دهد.
  • لاستیک دانلوپ دارای طراحی بسیار اصولی و پیشرفته است و به همین دلیل این تایر ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

انواع لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ تنوع بالایی دارد. دارای مدل های مختلفی می باشد. به همین دلیل انتخاب لاستیک موضوع مهمی می باشد که باید با شناخت انواع مدل ها لاستیک دانلوپ انجام شود. ما در مجموعه ی چرخ و یدک به شما راهنمایی های لازم را ارائه می کنیم تا بتوانید خرید لاستیک دانلوپ را در نوع مورد نظر انجام دهید. با انتخاب تایر دانلوپ می توانید هم ایمنی برای خودرو ایجاد کنید و هم سواری نرم و راحتی را تجربه کنید.

لاستیک دانلوپ دارای تنوع بالایی بوده و یکی از دسته بندی های این تایر ها بر ا

لاستیک دانلوپ

ساس شرایط اب و هوایی است که در خرید لاستیک دانلوپ باید به آن توجه داشته باشید. بسیار مهم است که لاستیک دانلوپ مناسب با شرایط آب و هوایی باشد تا بتواند عملکرد مناسبی را داشته باشد به طور مثل رانندگی در جاده های بارانی و برفی متفاوت از رانندگی در جاده های خشک و گرم است. در ادامه به انواع لاستیک دانلوپ از نظر شرایط آب و هوایی می پردازیم:

  • لاستیک دانلوپ زمستانی

لاستیک دانلوپ زمستانی یکی از انواع دسته بندی های تایر دانلوپ است. این تایر ها همان طور که از نامشان مشخص است برای استفاده در زمستان کاربرد دارند. در طراحی لاستیک دانلوپ زمستانه ، آج هایی به کار رفته است که برای ترمزگیری عالی تعبیه شده است و این تایر ها در شرایط جاده ای برفی و یخ زده بهترین عملکرد را دارند. این تایر ها دارای مقاومت بالایی هستند. در  فصول گرم سال باید با انواع لاستیک دانلوپ تابستانه تعویض شوند.

  • لاستیک دانلوپ تابستانی

لاستیک دانلوپ تابستانی از انواع لاستیک دانلوپ است که مناسب با فصول گرم سال است. اگر منطقه ی آب و هوایی مورد نظر شما گرم است می توانید خرید لاستیک دانلوپ تابسانه را انجام دهید. این تایر ها در برابر هوای گرم مقاومت بالایی دارند. تایر های تابستانه مخصوص برای هوای گرم هستند و برای فصول سرد باید با انواع لاستیک دانلوپ زمستانه تعویض شوند.  

  • لاستیک دانلوپ تمام فصل

از لاستیک های پر فروش دنلوپ ، لاستیک دانلوپ چهار فصل یا تمام فصل است. لاستیک دانلوپ تمام فصل برای تمامی فصل ها مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید از آن در کشور های چهار فصل مانند ایران بهره ببرید.

خرید لاستیک سواری دانلوپ

یکی از انواع پر طرفدار لاستیک های دانلوپ، لاستیک سواری دانلوپ است که برای انواع خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. انواع لاستیک دانلوپ دارای کیفیت بالایی هستند و برای انواع خودرو ها ساخته شده اند. لاستیک دانلوپ در نوع سواری بسیار منعطف بوده و چسبندگی مناسبی با جاده دارد. این تایر ها از مواد اولیه ی درجه یک ساخته شده اند و دارای تکنولوژی پیشرفته ای هستند.

فروش لاستیک دانلوپ در سایت چرخ و یدک در نظر گرفته شده است تا از طریق این مجموعه بتوانید خریدی آسان را تجربه کنید. از پر فروش ترین محصولات چرخ و یدک ، لاستیک های سواری دانلوپ است که به دلیل قیمت ارزان مورد توجه مشتریان قرار  گرفته است.

لاستیک دانلوپ

قیمت لاستیک دانلوپ

امروزه خرید و فروش لاستیک دانلوپ بسیار افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل فروشندگان مختلفی در سطح بالا فروش لاستیک دانلوپ را ارائه می کنند. لاستیک دانلوپ در بازار با قیمت های مختلف ارائه می شود و به همین دلیل قیمت مصوبی را نمی توان برای لاستیک دانلوپ در نظر گرفت. هر چه واسطه های فروش تایر های خارجی کمتر باشد، قیمت نهایی پایین تر خواهد بود به همین دلیل در صورتی که از وارد کنندگان تایر ، خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهید می توانید با مناسب ترین قیمت خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهید. در زمان خرید لاستیک دانلوپ حتما به اصل بودن و کیفیت تایر دنلوپ توجه داشته باشید. زیرا در بازار انواع لاستیک دانلوپ با کیفیت پایین یا به اصطلاح چند ساله نیز به فروش می رسد که دارای کیفیت پایین تری هستند.

https://charkhoyadak.com/

 

ارسال نظر: