سفارش نان از بهترین نانوایی‌ها با سرویس سفارش آنلاین نان اسنپ فود

کدخبر: 2378513

اسنپ فود یکی از معتبرترین و محبوبترین پلتفرم‌های ایرانی است که به کاربران امکان سفارش آنلاین انواع شیرینی، غذا، مواد غذا پروتئینی و غذا را به‌صورت همزمان می‌دهد. سرویس سفارش نان به‌عنوان یکی از محبوبترین سرویس‌های این پلتفرم، توانسته نیاز بسیاری از مردم را به نان برطرف کند.

خبر خوب اینکه سرویس اسنپ فود هم‌اکنون در بیشتر شهر‌های ایران فعال است؛ بنابراین شما می‌توانید در هر شهر یا شهرستانی که در آن ساکن هستید، همین‌حالا اپلیکیشن اسنپ فود را نصب و آدرستان را وارد کنید؛ چنانچه اسنپ فود در شهر شما فعال باشد، نزدیک‌ترین نانوایی‌ها را نشانتان خواهد داد. حالا کافیست تا سفارشتان را از نانوایی موردنظر انجام دهید تا پرسنل اسنپ فود نان‌ها را درب منزل تحویلتان دهند.

اما آیا بهترین نانوایی‌های اسنپ فود را می‌شناسید؟ کدام فروشگاه‌ها عملکرد مناسبی دارند و می‌توانید با خیال راحت خریدتان را از آن‌ها انجام دهید؟ با شناختن این نانوایی‌ها، نان باکیفیتی تحویل می‌گیرید و مشکل ساعت‌ها ماندن در صف نانوایی تا همیشه برایتان از بین می‌رود.

معرفی بهترین نانوایی‌ها در سرویس نان اسنپ فود

سرویس سفارش نان اسنپ فود تنها با چند کلیک ساده کار می‌کند؛ بنابراین برای خرید به‌واسطه آن نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها یا نانوایی‌ها نیست. کافی است سفارشتان را از این پلتفرم ثبت کنید تا در سریعترین زمان نان موردعلاقه‌تان از نانوایی موردنظرتان برایتان ارسال شود. در ادامه لیستی از بهترین نانوایی‌های این سرویس را در شهرهای مختلف برایتان قرار می‌دهیم تا بهترین فروشگاه‌ها برای خرید نان را بشناسید:

نان سنگک بهشتی تهران

نان سنگک یکی از اصیلترین و بهترین نان‌های سنتی ایران است که از آن می‌توانید برای سرو انواع غذا‌های آبدار مثل آبگوشت یا خوراک‌های مختلف استفاده کنید. این نان خوشمزه در یکی از بهترین نانوایی‌های تهران به نام نان سنگک بهشتی به‌شیوه‌ای عالی و بهداشتی پخته می‌شود. بنابراین می‌توانید از آن نانوایی خریدتان را انجام دهید و با خیال راحت منتظر نان‌هایی باکیفیت فوق‌العاده خوب باشید.

نان سنگک بهشتی تهران نان‌ها را به مدل‌های مختلفی می‌پزد. در واقع این فروشگاه ترکیبات مختلفی برای تولید غلات دارد که باعث تنوع بالای محصولات آن می‌شود. از جمله ترکیبات این فروشگاه می‌توان به کنجد، سیاه‌دانه، سبزیجات و سبوس اشاره کرد. مجموعه بهشتی گاهی این مواد را به‌صورت ترکیبی در محصولات خود به‌کار می‌برد که باعث خوش طعم‌شدن و مقوی‌ترشدن نان خواهد شد. مثلاً نان‌هایی با ترکیب سبزیجات و سیاه‌دانه، سبوس و سیاه‌دانه و سیاه‌دانه و کنجد جزء پرطرفدارترین محصولات این فروشگاه هستند.

در فروشگاه نان سنگکی بهشتی می‌توانید خمیر نان، سبوس گندم و مایه خمیر خشک را نیز برای آشپزی در خانه تهیه کنید.

آدرس نان سنگکی بهشتی تهران: عباس آباد، اندیشه، خیابان روح الله عبادی، خیابان دل آرا، پلاک 28

ساعت کار: 7.45 صبح الی 14 ظهر و 16 بعد از ظهر الی 22 شب

کافه نان کاج تبریز

اگر شهروندان تبریزی به‌دنبال بهترین نانوایی در تبریز هستند، ما کافه نان کاج را به آنها پیشنهاد می‌دهیم. کافه کاج به‌عنوان یک نانوایی آنلاین در شهر تبریز توانسته محبوبیت زیادی به‌دست بیاورد. در این نانوایی انواع غلات از جمله شیرینی خشک، شیرینی سنتی، نان شیرین، نان سفید، شکلات و بیسکوییت عرضه می‌شود.

 

Picture1

فروشگاه نان کاج، عرضه‌کننده انواع نان‌های مقوی و خوشمزه

شیرینی‌های کشمشی، نان کماج‌ها، نان‌های شیرمال حلزونی، نان‌های روغنی زنجبیلی، نان‌های جو و بیسکوییت‌هایی نارگیل این فروشگاه طعم و مزه‌ای خاص دارند، بنابراین پیشنهاد می‌دهیم حتماً آن‌ها را سفارش دهید و به‌عنوان میان‌وعده یا حتی وعده‌های غذایی اصلی نوش‌جان کنید.

کافه نان کاج در اپلیکیشن اسنپ فود توانسته امتیاز 4.9 از 5 را به‌دست بیاورد، به‌همین‌دلیل می‌توان آن را به‌عنوان معروفترین و بهترین نانوایی در اپلیکیشن اسنپ فود در تبریز معرفی کرد.

آدرس کافه نان کاج تبریز: باغمیشه، خیابان گلشن راز جنوبی، قطعه ۲,۷۸۸، پلاک ۴، طبقه ۱

ساعت کار: 9 صبح الی 23.30 شب

نان سنگکی کرمی همدان

در مجموعه کرمی همدان شاطر‌ها نان سنگک را در اندازه واقعی نان سنگک می‌پزند، بنابراین نان‌هایی با حجم مناسب و کیفیت عالی از آن‌ها می‌خرید. این مجموعه انواع محصولات خود را به‌صورت دورو تخمه، سبوس و کنجد، کنجدی، سیاه‌دانه و کنجد، دورو کنجد و دورو سبزیجات می‌پزند، بنابراین دست بازی در خرید نان از آن‌ها خواهید داشت.

همانطور که می‌دانید داخل نانوایی یک نفر در حال پختن و دیگری در حال تحویل نان است. این اتفاق منجر به افزایش زمان پخت نان و تحویل آن به مشتریان می‌شود و برای همین باید مدت‌ها در صف نانوایی منتظر بمانید. اما مجموعه کرمی به کمک سرویس اسنپ فود این مشکلتان را از بین برده است. کافی است تا از این مجموعه خریدتان را به‌صورت آنلاین انجام دهید تا نان‌ها را درب منزل تحویلتان دهند.

مجموعه کرمی در شهر همدان توانسته امتیاز 4.8 از 5 را به خود اختصاص دهد؛ این عدد میانگین امتیاز‌های 280 نفر هستند که در آینده قطعاً تعداد آن‌ها بیشتر می‌شود و امتیاز این فروشگاه تغییر خواهد کرد.

آدرس نان سنگکی کرمی همدان: بلوار رنجبران، ۱۸ متری کارگر

ساعت کار: 7 الی 10 صبح، 10.30 الی 14 ظهر و 16 بعد از ظهر تا 19 شب

نان سنگکی شرفی شیراز

در نان سنگکی شیراز محصولات متنوع نیستند؛ این مجموعه نان‌ها را در 2 نوع کنجدی و ساده می‌پزد. اما کیفیت بالای محصولات آن باعث می‌شود کاربران اسنپ فود در شهر شیراز به این نانوایی امتیاز 4.8 از 5 را دهند.

نان سنگک را باید روی سنگ پخت و نانوا‌ها و شاطر‌های مجموعه شرفی به‌خوبی از این موضوع اطلاع دارند و تنور‌های خود را با سنگ‌ریزه‌های زیادی پر می‌کنند تا نان‌هایی باکیفیت عالی بپزند.

مجموعه شرفی در منطقه شیر آباد شیراز فعالیت دارد؛ بنابراین ساکنین این منطقه می‌توانند با خیال راحت با نصب اپلیکیشن اسنپ فود و مراجعه به بخش سرویس نان خریدشان را از این مجموعه انجام دهند و از ایستادن طولانی‌مدت در صف نانوایی بی‌نیاز شوند.

آدرس نان سنگکی شرفی شیراز: شیرآباد، کوچه 15/2 هویزه، کوچه 15 هویزه (6/4 یاوران شرقی)

ساعت کار: 11 الی 13 ظهر و 17 عصر تا 21 شب

نان تنوری مشهد

اگر به نان لواش علاقه دارید، نان تنورک مشهد انوع این غلات را در انواع سبوس‌دار و تنوری تولید می‌کند. نان‌های این مجموعه کیفیت فوق‌العاده خوبی دارند، برای همین مشتری‌ها امتیاز 4.7 از 5 را به آن داده‌اند.

 

Picture1

 

نان تنوری مشهد، فروشگاه عرضه انواع نان باکیفیت و خوشمزه

مجموعه نان تنورک مشهد علاوه‌بر انواع نان، انواع سبزیجات مثل نعناع، قورمه، شنبلیله، ترخون، شوید و ... را عرضه می‌کند. بنابراین چنانچه به سبزیجات خشک نیاز داشتید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ فود به‌صورت همزمان این محصولات را به‌همراه نان از مجموعه تنورک مشهد سفارش دهید.

آدرس نان تنورک مشهد: بلوار دستغیب، نرسیده به دستغیب 2

ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه از 9 صبح الی 22 شب

باکیفیت‌ترین نان‌ها را از اسنپ فود سفارش دهید

در این مطلب بهترین و معروفترین نانوایی‌های اسنپ فود در شهر‌های مختلف ایران را معرفی کردیم. تعداد زیادی از مراکز فروش غلات دیگر نیز در شهر‌های دیگر ایران در اسنپ فود فعالیت دارند که برای دیدن آن‌ها فقط نیاز است که وارد این سامانه شوید. به‌محض ورود به سامانه، اسنپ فود آدرستان را درخواست می‌کند تا نزدیکترین فروشگاه‌های نان به مکان شما را معرفی کند.

 

 

 

ارسال نظر: