قیمت ساخت انگشت قطع شده کودک چقدر است؟ساخت انگشت مصنوعی کودک

کدخبر: 2378391

قیمت ساخت انگشت قطع شده کودک، موضوع بسیار مهمی برای خانواده هایی است که کودکشان در اثر یک حادثه و یا هر موضوع دیگری، انگشت پای او قطع شده است. اگر کودک شما نیز با چنین مساله ای درگیر است، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

ترمیم انگشت قطع شده پا به چه شکل هایی انجام می شود؟

ترمیم انگشت قطع شده، به روش های متفاوتی صورت می گیرد و در واقع، موضوع تعیین کننده ی انتخاب روش ترمیم به شرایط فرد بستگی دارد. روش هایی که امروزه برای ترمیم انگشت به کار برده می شود به شرح زیر است:

1- پیوند انگشت قطع شده؛

وقتی انگشت پای کودک قطع می شود، برای آنکه این حادثه تاثیر منفی روی دوران بزرگسالی او نگذارد، اولین راهی که پیشنهاد می شود پیوند انگشت پا است. البته، پیوند نیز شرایط خاص خود را دارد و همه کودکانی که انگشتشان به خاطر حادثه قطع شده است امکان انجام آن را ندارند. اگر انگشتی که قطع می شود، سالم بوده، له شدگی در آن وجود نداشته و همه بافت ها و عصب ها نیز در سلامت کامل باشند، و در صورتی که انگشت قطع شده نهایتا بین 6 تا 12 ساعت در شرایط مناسب به دست جراح برسد، آن وقت است که می تواند امیدوار بود پیوند، موفقیت آمیز باشد.

2- ساخت و نصب پروتز انگشت؛

اگر به هر دلیلی امکان انجام پیوند وجود نداشته باشد، گزینه دیگری که باقی خواهد ماند، اقدام برای ساخت و پرداخت قیمت ساخت انگشت قطع شده کودک است. برای ساخت پروتز انگشت می بایست به کلینیک های ارتوپدی فنی مطرح و معتبر در کشور مراجعه کنید. جالب است بدانید، مطابق با گزارش های به دست آمده از خبرگزاری های ایلنا، فارس و مشرق، پایار یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های ساخت انگشت های مصنوعی در کشور به شمار می رود. انگشت های مصنوعی ساخته شده توسط این کلینیک، دوام بالایی داشته و ظاهر آن بسیار طبیعی است.

2

 

قیمت پروتز انگشت قطع شده پای کودک چقدر است؟

موضوع دیگری که لازم می دانیم در مورد آن حتما با شما صحبت کنیم، قیمت ساخت انگشت قطع شده کودک است. معمولا قیمت و هزینه ی ساخت پروتز، اولین سوالی است که متقاضیان می خواهند در مورد آن بدانند. در مورد قیمت پروتز انگشت قطع شده پای کودک نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد؛ زیرا تحت تاثیر عواملی متفاوتی به شرح زیر قرار دارد:

1- وسعت قطع عضو؛

وسعت قطع عضو یکی از تاثیرگذارترین عوامل روی قیمت پروتزها به شمار می رود. کسی که قسمت کمتری از انگشت آنها قطع شده است، هزینه کمتری می پردازند در مقایسه با فردی که حجم بیشتری از انگشتان او قطع شده است.

2- کیفیت ماده به کار برده شده در ساخت؛

موضوع دیگری که روی قیمت انگشت های مصنوعی مخصوص قطع عضو تاثیر می گذارد، کیفیت ماده ای است که در ساخت آنها به کار برده می شود. در ساخت پروتزها از یک پلیمرِ بی نهایت انعطاف پذیر به نام سیلیکون استفاده می کنند. هر قدر کیفیت سیلیکون بیشتر باشد، دوام پروتز بیشتر بوده و ظاهر آن شباهت بیشتری به ظاهر انگشت طبیعی دارد. این پروتزهای با کیفیت، با قیمت بالاتری ساخته شده و در اختیار افراد قرار داده می شوند.

3- کلینیک سازنده انگشت مصنوعی؛

دیگر موضوع تاثیرگذار روی قیمت انگشت های مصنوعی، کلینیکی است که برای ساخت پروتز به آنجا مراجعه می کنید. در کلینیک های مختلف، قیمت های متفاوتی برای ساخت انگشت های مصنوعی اعلام می کنند. توصیه می کنیم برای ساخت انواع پروتز، کلینیک هایی را انتخاب کنید که پروتزی با کیفیت را با قیمت مناسب می سازند.

قیمت ساخت انگشت قطع شده کودک بیشتر است یا قیمت پروتز انگشت دست؟

برای آنکه بتوانیم بین قیمت ساخت انگشت قطع شده کودک در ناحیه پا و قیمت پروتز انگشت دست قضاوت کنیم، باید نوع پروتز را در درجه اول مشخص کنیم. پروتزهایی که در ساخت شان از موادی مانند سیلیکون استفاده می شود، ارزان تر از پروتزهایی هستند که در آنها ویژگی ها و فناوری های مدرن به چشم می خورد. فردی که همه انگشتان دست او قطع شده است، نیاز به پروتزهای زیبایی، همچون پروتزهای سیلیکونی ندارد؛ او می بایست پروتزی نصب کند که بتواند به کمک آن به کارهای خویش رسیدگی کند.

در بیان تفاوت بین پروتز انگشت قطع شده پای کودک و قیمت انگشت های دست مصنوعی، باید به وسعت قطع عضو نیز توجه و دقت داشت. هر قدر وسعت عضو بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای ساخت پروتز نیز باید پرداخت شود. این دو مورد، مهم ترین دلایلی هستند که به ما اجازه نمی دهند به شما بگوییم که قیمت ساخت انگشت مصنوعی پا بیشتر است یا قیمت انگشت مصنوعی دست.

 

2

بهترین مرکز پروتز انگشت برای اطلاع از قیمت ساخت انگشت قطع شده کودک کجاست؟

برای آنکه در جریان قیمت ساخت انگشت قطع شده کودک قرار بگیرید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید مراجعه کردن به بهترین مرکز پروتز انگشت است. در این مراکز، بهترین و با کیفیت ترین نوع پروتز برای فرد ساخته شده و در اختیار او قرار داده می شود.

از جمله مراکزی که توانمندی و تخصص لازم برای ساخت انواع پروتز و از جمله انگشت های مصنوعی پای کودک را دارد، پایار است. قیمت ساخت پروتز انگشت پا کلینیک پایار بسیار مناسب و معقول تعیین شده، و اغلب خانواده هایی که کودکشان درگیر قطع عضو از ناحیه انگشت پا شده می توانند به این کلینیک مراجعه کرده و برای ساخت انگشت مصنوعی کودک اقدام کنند.

کارشناسانی که در پایار کار می کنند در حوزه ساخت انواع پروتزها، اعم از انگشت مصنوعی دست، انگشت مصنوعی پا، پروتز لگن، پروتز چشم، ساخت پروتز پا بالای زانو، ساخت پروتز پا زیر زانو و حتی ساخت کفش و کفی طبی، مهارت و توانمندی بالایی دارند. اگر به ساخت و نصب هر یک از این پروتزها نیاز پیدا کردید به پایار مراجعه کنید.

 

 

 

ارسال نظر: