هتل های لوکس و به‌صرفه نزدیک حرم امام رضا

کدخبر: 2378370

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که زائرین حرم امام رضا با آن مواجه هستند، اقامتگاه مناسب است. اقامتگاه‌های متعددی در شهر مشهد وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به هتل آپارتمان‌ها، هتل های 2 ستاره، هتل های ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره یا لوکس اشاره کرد. اگر شما نیز قصد زیارت امام رضا را دارید، احتمالا به دنبال نزدیک­ترین هتل­ها به حرم اما رضا هستید تا بتوانید به راحتی به حرم رفت‌وآمد داشته باشند. در این نوشتار قصد داریم لوکس‌ترین تا به صرفه‌ترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا را معرفی کنیم.

 

لوکس‌ترین هتل‌های نزدیک حرم

 

هتل بین المللی قصر

 یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد هتل بین‌المللی قصر است. این هتل در سال ۱۳۵۶ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ نیز مجدداً بازسازی شد. ۱۲ طبقه و ۲۲۰ اتاق دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر، اینترنت رایگان، روم سرویس، تلویزیون، رستوران با ظرفیت ۴۵۰ نفر اشاره کرد.

 

612

 هتل بین‌المللی قصر حدود ۱ کیلومتر تا باب الرضا فاصله دارد.

 هتل مدینه الرضا

 یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره شهر مشهد که حدود ۴۰۰ متر با ورودی شیخ طوسی حرم فاصله دارد، هتل مدینه الرضا است. این هتل ۱۸ طبقه و ۳۰۰ اتاق دارد. انواعی از اتاق‌های لوکس، سوئیت‌های ۳ نفره، اتاق‌های یک تخته و دو تخته را می‌توانید در این هتل رزرو کنید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، رستوران، استخر، اینترنت رایگان و موارد دیگر اشاره کرد.

 هتل ضیافت الزهرا

 یکی از هتل های لوکس (۵ ستاره) شهر مشهد هتل ضیافت الزهراء است. این هتل در فاصله ۵۰۰ متری از حرم قرار دارد و با ۶ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از اتاقتان به حرم برسید. این هتل ۱۲ طبقه دارد و ۱۴۵ اتاق برای پذیرایی از مهمانان در آن تعبیه شده‌است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، اینترنت رایگان، استخر و پارکینگ اشاره کرد.

 

 هتل الماس ۲

 اگر به‌دنبال یک هتل لوکس با امکانات و خدمات فوق‌العاده می‌گردید که فقط یک کیلومتر با حرم فاصله داشته باشد، هتل الماس ۲ مناسب شما است. این هتلِ ۵ ستاره ۲۵ طبقه دارد و ۲۱۸ اتاق برای پذیرایی از مهمانان در آن قرار گرفته است. از جمله امکانات این هتل گران‌قیمت می‌توان به بازارچه اختصاصی، رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، مجموعه آبی و اسپاک، سرویس فرنگی و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

فاصله هتل الماس ۲ تا باب الرضا حدود ۱٫۱ کیلومتر است.

 نکته: در نزدیکی حرم امام رضا هتل های ۳ ستاره و ۴ ستاره‌ای نیز وجود دارد. اگر به‌دنبال هتلی نه‌چندان لوکس و نه‌چندان مقرون‌به‌صرفه هستید، می‌توانید در یکی از این هتل­ها اقامت کنید. در ادامه نام آن­ها را مشاهده می‌کنید:

 هتل‌های ۴ ستاره نزدیک حرم

  • هتل مشهد با ۳۰۰ متر فاصله از حرم
  • هتل جواد با ۷۳۵۰ متر فاصله از حرم
  • هتل جوار الملک با ۳۵۰ متر فاصله از حرم
  • هتل الماس ۱ با ۴۵۰ متر فاصله از حرم
  • هتل فردوس با ۶۰۰ متر فاصله از حرم
  • هتل ایران با ۶۰۰ متر فاصله از حرم

 

 به صرفه‌ترین هتل‌های نزدیک حرم

 اگر هزینه زیادی را بابت خرید بلیط هواپیما تهران مشهد پرداخت کرده‌اید و می‌خواهید در اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی نزدیک به حرم اتاق بگیرید، این بخش از نوشتار را با دقت بیشتری مطالعه کنید. در ادامه این هتل های مقرون‌به‌صرفه را معرفی می‌کنیم:

 

 هتل‌های دو ستاره نزدیک به حرم

 کوثر

 یکی از هتل‌های ۲ ستاره و ارزان‌قیمت شهر مشهد که حدود ۵۵۰ متر از حرم امام رضا فاصله دارد، هتل کوثر است. این هتل ۳ طبقه دارد و ۵۶ اتاق برای پذیرایی از مهمانان در آن تعبیه شده‌است. اتاق‌های آن ۲ تخته تا ۴ تخته است. همچنین آپارتمان‌های تک خوابه و دوخوابه نیز در این هتل وجود دارد. از جمله امکانات آن می‌توان به اینترنت، تلویزیون، روم سرویس، پارکینگ و رستوران اشاره کرد. با ۷ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این هتل به حرم برسید.

 هتل زمزم ۲

 یکی از هتل‌های به صرفه نزدیک به حرم امام رضا هتل زمزم ۲ است. این هتل ۵ طبقه و ۵۰ اتاق دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت، رستوران، مینی‌بار با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و موارد دیگر اشاره کرد. فاصله‌ی هتل زمزم 2 تا حرم ۴۵۰ متر است که با ۶ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از هتل به حرم برسید.

612

 

هتل ادریس

 یکی دیگر از هتل های دوستاره نزدیک به حرم امام رضا هتل ادریس است. این هتل در ۷ طبقه با ۷۰ اتاق ساخته شده‌است. ازجمله اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق‌های ۲ تخته، ۳ تخته و آپارتمان‌های تک خوابه و دوخوابه اشاره کرد. پارکینگ و اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و رستوران از جمله امکانات این هتل است.

 فاصله هتل ادریس تا حرم تنها ۱۸۰ متر است.

از دیگر هتل های ارزان‌قیمت (یک ستاره و دو ستاره) نزدیک به حرم امام رضا می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

  • هتل هرند (فاصله آن تا حرم حدود ۵۵۰ متر است.)
  • هتل حافظ (فاصله آن تا حرم ۷۰۰ متر است.)
  • هتل نسیم (فاصله آن تا حرم حدود ۷۵۰ متر است.)
  • هتل آبشار (فاصله آن تا حرم ۸۵۰ متر است.)

 هتل آپارتمان‌های نزدیک به حرم

 یکی دیگر از اقامتگاه‌های به‌صرفه­ای که می‌توانید برای سفرتان به شهر مشهد انتخاب کنید، هتل آپارتمان است. در این بخش از نوشتار نزدیک‌ترین هتل آپارتمان‌های نزدیک به حرم امام رضا را معرفی می‌کنیم.

 

 هتل آپارتمان شکوه ایمان

 این هتل آپارتمان ۷ طبقه با ۱۱۶ اتاق دارد. حتی از داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید حرم امام رضا را مشاهده کنید. در این هتل آپارتمان‌های تک خواب با ظرفیت ۵ نفر قابل رزرو است. ازجمله امکانات آن می‌توان به کافی شاپ ۲۴ ساعت، مرکز خرید، پارکینگ، اینترنت، رستوران و موارد دیگر اشاره کرد. فاصله هتل آپارتمان شکوه ایمان تا حرم تنها ۵۰۰ متر است.

اگر می‌خواهید هتل هایی تا اینجا که معرفی کردیم را رزرو کنید، می‌توانید به اپلیکیشن یا وب‌سایت سفر مارکت مراجعه کنید. همچنین می‌توانید قیمت بلیط هواپیمای مشهد تهران را نیز چک کنید تا مناسب‌ترین قیمت را در تاریخ مورد نظرتان پیدا کنید.

 

 هتل آپارتمان ملل

 یکی از هتل آپارتمان‌های نزدیک حرم که در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد، هتل آپارتمان ملل است. این هتل آپارتمان ۸ طبقه و ۳۰ اتاق برای پذیرایی از مهمانان دارد. امکانات این هتل آپارتمان شامل اینترنت رایگان البته به‌صورت محدود، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و موارد دیگر می­شود. فاصله آن تا حرم تنها ۲۸۰ متر است.

 

 هتل آپارتمان ترنم

 یکی دیگر از هتل آپارتمان‌های خوبِ نزدیک به حرم امام رضا هتل آپارتمان ترنم است. این هتل در ۳ طبقه و ۴۰ اتاق ساخته شده‌است. از جمله امکانات آن می‌توان به صبحانه، تلویزیون، رستوران و موارد دیگر اشاره کرد. فاصله این هتل تا حرم تنها ۱۹۰ متر است.

 

 هتل آپارتمان گوهر

 این هتل آپارتمان در ۵ طبقه و 56 اتاق ساخته شده‌است. فاصله آن تا حرم ۶۰۰ متر است. اتاق‌های ۲ تخته، ۳ تخته، ۴ تخته و ۵ تخته دارد. ازجمله امکانات آن اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی فرنگی و رستوران است.

 

جمع‌بندی

 در این نوشتار سعی کردیم لوکس ترین هتل های نزدیک حرم را به شما معرفی کنیم. همچنین اگر قصد رزرو اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه را دارید، می‌توانید از میان هتل های ارزان‌قیمت و به‌صرفه و هم چنین هتل آپارتمان‌های نزدیک به حرم یک کدام را برای اقامت خود انتخاب کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر: