نایلون حبابدار و ویژگی های آن

کدخبر: 2378305

امروزه کارخانجات محصولات مختلفی را به بازار عرضه می کنند و این محصولات پیش از ورود به بازار و رسیدن به مصرف کنندگان باید به خوبی بسته بندی شوند تا در زمان انتقال و حمل و نقل دچار شکستگی و آسیب نشوند. در صنعت بسته بندی یکی از متریال های بسیار پر کاربرد ، نایلون ها هستند. نایلون ها متریالی ارزان و کاربردی هستند که برای بسته بندی انواع کالا ها استفاده می شوند. نایلون ها تنوع زیادی دارند و در این میان نایلون های حبابدار یکی از انواع نایلون های بسته بندی رایج هستند که به دلیل ویژگی هایی که دارد مورد توجه واقع شده اند. نایلون حبابدار نایلونی پوشیده شده از حباب های هوا می باشد که همانند عایقی برای بسته بندی ها به کار می رود. حباب های هوای موجود در سطح نایلون حبابدار ، از ورود ضربه به کالا ها جلوگیری کرده و در نهایت کالا ها سالم می مانند. برای بسته بندی کالا های شکستنی ، نایلون ضربه گیر بهترین گزینه خواهد بود.

در کشورمان واحد های تولیدی زیادی برای تولید نایلون ضربه گیر حبابدار وجود دارد که انواع این نایلون ها را به فروش می رسانند. البته کیفیت نایلون ها و مشخصات هر یک با دیگری متفاوت است. برای خرید نایلون حبابدار باید نوع مرغوب این نایلون ها را تهیه نمایید تا کارایی لازم را داشته باشد.

نایلون ضربه گیر

مشخصات نایلون حبابدار

نایلون حبابدار نایلونی شفاف است که برای بسته بندی ها کاربرد زیادی دارد. نایلون حبابدار وزن کمی دارد و بسته بندی سبک و کم حجمی به وسیله ی این نایلون ایجاد می شود که موجب سهولت در حمل و نقل و کاهش هزینه ها می شود. نایلون حبابدار می تواند از ورود ضربات به کالا جلوگیری کند همچنین از آسیب به کالا ها مانند شکستگی ،خط و خش و... جلوگیری می کند. این نایلون قیمت ارزانی دارد به همین دلیل است که تولید کنندگن زیادی از نایلون حبابدار استفاده می کنند. نایلون حبابدار تنها نایلونی است که دارای ساختار متفاوت از سایر نایلون ها می باشد. در واقع نایلون حبابدار برعکس تمامی نایلون ها که دارای سطح یکدست و صافی هستند ، دارای سطحی از حباب های برجسته می باشد. حباب ها که نقش عایق را در نایلون حبابدار ایفا می کنند همانند بالشتک هایی از ورود  ضربات به کالا ها جلوگیری نموده و در نهایت از کالا ها بهترین حفاظت را خواهد داشت. با استفاده از نایلون حبابدار در  بسته ها ، می توان کالا های شکستنی و حساس را به راحتی جابجا و حمل و نقل کرد.

دلیل استفاده از نایلون ضربه گیر

همان طور که می دانیم بسته بندی خوب ، نوعی از بسته بندی است که بتواند بهترین حفاظت را از کالا ها به عمل آورد و در واقع استفاده از نایلون حبابدار علاوه بر زیبایی ظاهری ،موجب سالم رساندن محصولات به مصرف کنندگان می شود. بسته بندی در ابتدا باید حفاظت خوب و کاملی را از محصولات داشته باشد و در وحله ی بعدی زیبا و اقتصادی باشد. نایلون حبابدار دارای تمامی این ویژگی ها است و به همین سبب ، از این نایلون برای انواع کالا ها بهره می برند. نایلون حبابدار از پلی اتیلن ساخته شده است و دارای ساختار مقاومی است و به راحتی پاره نمی شود. این نایلون ها ارزان قیمت هستند و برای بسته بندی کالا ها ارزان نیز مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر استفاده از نایلون حبابدار در کارخانجات ، از نایلون حبابدار در زمان جابجایی لوازم مانند اسباب کشی نیز استفاده می شود و با پوشش دهی نایلون ضربه گیر به دور لوازم ، در زمان انتقال آسیب نمی بینند.  

نایلون ضربه گیر

انواع پلاستیک حبابدار

استفاده از نایلون ضربه گیر در تولیدی ها و کارخانجات بسیار وسیع است و این نایلون از گذشته تا کنون همواره یکی از پر مصرف ترین متریال بسته بندی می باشد که برای داشتن بسته بندی کاربردی به کار می رود و به همین دلیل انواع مختلف نایلون ضربه گیر به تولید می رسد. پلاستیک حبابدار در انواع مخلتفی به تولید می رسد که هر یک برای مصارف مختلف به کار می رود. نایلون حبابدار در انواع دو لایه، سه لایه و پنج لایه به شکل رول نایلون ضربه گیر، نایلون حباب دار کشدوزی، کاور نایلون حبابدار و نایلون حبابدار پاکتی به تولید می رسد.  هر چه تعداد لایه های نایلون حبابدار بیشتر باشد ، در نتیجه نایلون مقاوم تر است به همین دلیل برای کالا ها سنگین تر و حساس تر از انواع نایلون حبابدار چند لایه استفاده می شود. همچنین یکی دیگر از دسته بندی های نایلون حبابدار، از نظر  سایز حباب ها است. سایز حباب های به کار رفته در نایلون حبابدار بین ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیمتر می باشد که برای انتخاب اندازه ی حباب نایلون حبابدار نیز هر چه کالا بزرگتر و حساس تر باشد از نایلون حبابدار با حباب های بزرگتر استفاده می شود. لازم به ذکر است که تمام انواع نایلون حبابدار قابلیت چاپ و تولید به صورت رنگی دارند. همچنین نایلون حبابدار امکان تولید در نمونه های لمینت شده با کاغذ، متالایز و اسپان باند را دارد.  

نکات مهم در خرید نایلون حبابدار

در خرید نایلون حبابدار باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید نوع مناسبی از نایلون حبابدار را تهیه کنید. یکی از موارد مهم د ر زمان خرید نایلون حبابدار ، اندازه ی حباب های آن است. برای خرید نایلون حبابدار برای افراد این سوال پیش می آید که این نایلون ها را با حباب های بزرگتر بخرند یا با حباب های کوچک تر؟ برای انتخاب سایز حباب باید به کالا هایی که قرار است بسته بندی شوند دقت داشته باشید ، در صورتی که کالایی که می خواهید بسته بندی نمایید بزرگ است مثل یخچال ، گاز و... باید از نایلون حبابدار با حباب های درشت استفاده کنید تا این نایلون مقاوم لازم را در برابر فشار وزن داشته باشد. در مورد  تعداد لایه های نایلون ضربه گیر باید بگوییم که تعداد لایه ها بر مقاومت نایلون ضربه گیر تاثیر می گذارد به طور مثال نایلون حبابدار سه لایه دارای سه لایه نایلون بوده و از نایلون حبابدار دو لایه مقاومت بالاتری دارد. پس برای اجسام سنگین تر از نایلون حبابدار با تعداد لایه ی بیشتر استفاده می شود. برای خرید نایلون حبابدار بسیار مهم است که این نایلون ها را از مراکز معتبر تهیه کنید. مجموعۀ دریا پلاستیک از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز فروش نایلون ضربه گیر است که انواع این نایلون ها را با مناسب ترین قیمت ارائه می نماید. برای ثبت سفارش می توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

نایلون ضربه گیر

خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان

برای خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان بهترین گزینه ، تولید کنندگان هستند زیرا قیمت های ارزان تری را به شما ارئه می کنند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما مرکز دریا لاستیک است زیرا این مجموعه تولید کننده ی انواع نایلون حبابدار ، این نایلون ها را به صورت مستقیم به شما ارائه می دهد بنابراین توانسته قیمت های بسیار مناسبی را در نظر بگیرد. فروش نایلون ضربه گیر در انواع نمونه ها توسط این مجموعه در نوع مرغوب ارائه می شود و محصولات دریا پلاستیک همواره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. فروش نایلون حبابدار و سایر نایلون ها در این مجموعه به صورت اینترنتی بوده و مشتریان عزیز می توانند از طریق سایت اقدام به خرید نایلون حبابدار نمایند.

https://daryapelastic.com/

 

 

ارسال نظر: