تکنولوژی آلمانی با فرمول PCOOH برای انواع کود های کشاورزی

کدخبر: 2378243

اگرچه کود های کلات رایج در بازار با استفاده از عامل های کلات کننده درشت مولکول تولید شده اند که جذب، حلالیت و روش های مصرف آن را محدود کرده است. با این حال مایا رشد ،با فرمولاسیون اختصاصی تحت لیسانس آلمان با استفاده از عامل کلات کننده ریزمولکول (پلی کربوکسیلات) به محصولی کاملا کلات شده با جذب بیشتر نسبت به تمام کلات های موجود در بازار با پایداری بین 3 تا 11 رسیده است

به گزارش خبرگزاری تابناک با عنوان خبر  "تولید کودهای کشاورزی فرمولاسیون آلمانی PCOOH"  انواع کود های کشاورزی در ایران برای اولین بار توسط برند مایا رشد با فرمولاسیون آلمانی تولید و به بازار عرضه شده که در ادامه به بررسی این مقاله خواهیم پرداخت. به طور کلی کود های کلات تحرک و جابه‌جایی ماده مغذی را در گیاه بهبود می‌بخشند و آن را در استفاده از ماده مغذی کارآمدتر می‌کنند.اگرچه کود های کلات رایج در بازار با استفاده از عامل های کلات کننده درشت مولکول تولید شده اند که جذب، حلالیت و روش های مصرف آن را محدود کرده است. با این حال مایا رشد ،با فرمولاسیون اختصاصی تحت لیسانس آلمان با استفاده از عامل کلات کننده ریزمولکول (پلی کربوکسیلات) به محصولی کاملا کلات شده با جذب بیشتر نسبت به تمام کلات های موجود در بازار با پایداری بین 3 تا 11 رسیده است.

کود کلات آهن pcooh مایا رشد

تولید کلات های کشاورزی با جدیدترین فرمولاسیون بازار

یکی از ویژگی های اصلی عامل های کلات کننده رایج در بازار از جمله  EDTA و EDDHA درشت مولکول بودن آنها می باشد.

این کلات ها به دلیل اندازه مولکولی بزرگشان به سختی در خاک حرکت می کنند و ممکن است در اثر بارندگی شدید یا آبیاری شدید از خاک شسته شوند.این کلات‌ها را نمی‌توان با محلول‌پاشی استفاده کرد و چون در سطوح pH بالاتر رسوب می‌کنند.

مایا رشد با استفاده از عامل کلات کننده پلی کربوکسیلات که یک ریز مولکول است که باعث جذب و حلالیت بهتر مواد مغذی،پایداری بالا،اثرات زیست محیطی کم می شود. به  تولید انواع کود های کلات با فرمولاسیون اختصاصی مطابق با متد روز دنیا پرداخته که معایب سایر کلات ها را پوشش می دهد.

انواع کود های کشاورزی مایا رشد تحت لیسانس آلمان

مایا رشد تولید کننده انواع کود های کشاورزی از جمله کود هیومیک اسید،کود کلات آهن ،کود کلات روی ،کود کلات مس،کود کلات منگنز می باشد.

کود کلات آهن مایا رشد:

کود کلات آهن مزایای منحصر بفردی در تقویت رشد گیاهان و بهبود کیفیت محصولات،افزایش عملکرد گیاه دارد. که برای مستحکم نمودن ریشه ها ، تامین میزان آهن مورد نیاز گیاه، افزایش میزان گل دهی و محصول دهی مورد استفاده قرار می گیرد.

کود کلات مس مایا رشد:

مصرف این کود به دلیل وجود عنصر مس در ترکیبات خود سبب بهبود افزایش رشد گیاه، عمل فتوسنتز و شکل گیری پروتئین خواهد شد.

کود کلات منگنز مایا رشد:

کود کلات منگنز در فرایند فتوسنتز و تولید آنزیم، تولید قند و چربی های لازم برای رشد گیاه و همچنین سبزینگی گیاه نقش دارند.

کود کلات روی مایا رشد:

از کاربرد های کود کلات روی تحریک جوانه زنی و میوه دهی گیاهان، تسریع روند تولید کلروفیل،تنفس و تنظیم رشد گیاه می باشند.

کود هیومیک اسید مایا رشد:

کود هیومیک اسید به دلیل خواص و فواید منحصر به فرد خود به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای اصلاح خاک و رشد گیاهان در نظر گرفته می شود.

 

ارسال نظر: