بررسی 3 نوع قهوه‌ی مناسب برای دم آوری خانگی

کدخبر: 2377938

یکی از سوالات رایجی که برای عاشقان قهوه مطرح می‌شود، مناسب‌ترین نوع قهوه برای دم آوری خانگی است. افراد زیادی علاقه دارند که روز خود را با نوشیدن قهوه آغاز کنند و به دنبال راه‌هایی برای دم‌آوری خانگی قهوه هستند. دم آوری خانگی قهوه به شما کمک می‌کند تا محدودیت را کنار گذاشته و بدون هیچ وسیله‌ی خاصی، قهوه‌ی مورد علاقه‌‌تان را آماده کنید و علاوه بر آن در هزینه و زمان خود نیز صرفه‌جویی کنید. در این مقاله ‌سه نوع قهوه را که مناسب مصارف خانگی است به شما معرفی می‌کنیم.

خرید اینترنتی قهوه به آسان‌ترین شکل از فروشگاه اینترنتی قهوه ریو

قهوه ریو از مجموعه‌های مهمی است که می‌توانید قیمت قهوه ترک اصل و سایر انواع قهوه را در آن ارزیابی کرده و خرید اینترنتی قهوه را تجربه کنید. این مجموعه نزدیک به یک قرن در کنار همراهان خود بوده و بهترین کیفیت قهوه را با مناسب‌ترین قیمت در اختیارشان می‌گذارد. این مجموعه از ابزارهای روز برای تامین یک قهوه عالی استفاده می‌کند و همگام با تکنولوژی روز دنیا قدم برمی‌دارد. فراموش نکنید که این مجموعه در طول این سال‌ها نیازهای مشتریان را در اولویت خود قرار داده و محصولات پر فروش خود را روانه بازار می‌کند. از ویژگی‌های مجموعه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • عرضه انواع قهوه در کیفیت‌های عالی
  • امکان خرید آنلاین و حضوری با زمان ارسال سریع
  • بسته بندی شکیل و حرفه‌ای با رعایت نکات بهداشتی

بررسی قهوه هاوس بین

قهوه هاوس بین ترکیبی از دانه‌های عربیکای آمریکای لاتین و ربوستای آفریقا بوده و معمولا درصد ۷۰ و ۳۰ بین‌شان تقسیم می‌شود. این ترکیب ویژگی‌های جذابی به همراه دارد، کافئین قهوه هاوس بین نسبتا کم است، چون درصد  دانه‌های ربوستا در آن کم‌تر است. هاوس بین ترکیبی از خلاقیت و هنر بوده و عطر و طعمی بسیار جذاب به همراه دارد. هاوس بین قهوه‌ای نسبتا متعادل با تلخی پایین و غلظت مناسب است. شما می‌توانید قبل از شروع روز کاری خود یا شروع یک فعالیت ورزشی آن را مصرف کنید.

قهوه ترک

قهوه ترک هم یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای دم آوری خانگی است. برای تهیه آن باید از دانه‌هایی استفاده کنید که کاملا آسیاب شده و مشابه با آرد باشد. می‌توانید از قهوه جوش‌های سنتی یا شیر جوش‌ها برای تهیه آن استفاده کرده و سریعا سرو کنید. روش‌های فوم گیری قهوه ترک را هم تمرین کنید تا کم کم بتوانید آن را با کیفیت بهتری تهیه کنید. از یک قاشق چوبی برای هم زدن قهوه ترک استفاده کنید تا تمام عصاره قهوه در فنجان باقی بماند. می‌توانید از هل سبز هم برای خوش طعم‌تر شدن قهوه‌ی خود استفاده کنید. هنگام سرو قهوه ترک خود هم می‌توانید کمی آب سرد در کنار خود داشته باشید.

برای دم کردن یک فنجان قهوه ترک شما تنها به 50 میلی‌لیتر آب و یک قاشق چای خوری قهوه‌ی‌ ریز آسیاب شده نیاز دارید و اگر دوست دارید می‌توانید کمی شکر هم به این ترکیب اضافه کنید. با هم زدن مخلوط و قرار دادن آن روی حرارت ملایم، می‌توانید بهترین عطر و طعم از قهوه ترک را دریافت کنید. مدت زمان سه الی چهار دقیقه برای دم کردن قهوه ترک کافی است و فوم مناسبی هم در این مدت روی آن ایجاد خواهد شد. در نظر داشته باشید که جوشاندن کمتر یا بیشتر سبب تغییر در طعم و میزان فوم آن می‌شود.

قهوه فوری گلد

در نهایت به قهوه فوری گلد می‌رسیم که گزینه‌ی مناسبی برای دم آوری خانگی محسوب می‌شود. این نوع قهوه طبق انتظاری که داریم، سریع آماده می‌شود و اگر زمان زیادی تا خارج شدن از منزل و حرکت به سمت محل کار خود را ندارید، می‌توانید با دم کردن آن، سریع انرژی مورد نیازتان را دریافت کنید. لذت سرو قهوه را هیچ گاه از خود نگیرید و همیشه پر انرژی باشید. قهوه فوری گلد کاملا خالص و ملایم بوده و از دانه‌های عربیکا تهیه شده است. بنابراین تلخی آن پایین است و عطر و طعم دلپذیری برای شروع یک صبح دل انگیز دارد، قهوه فوری گلدِ تهیه شده در مجموعه‌ی ریو بوی جذابی شبیه نسکافه (قهوه فوری تولید شده در کارخانه‌ی نستله) دارد و عطر فوق‌العاده آن کل فضای خانه را خواهد برداشت.

خرید قهوه فوری طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد و افراد مبتدی هم معمولا به سراغ آن می‌روند. روش فرآوری آن با دیگر قهوه‌های فوری فرق دارد و از حرارت و انجماد برای خشک کردن آن استفاده می‌شود. قهوه فوری گلد طعم ملایمی به همراه داشته و اگر تلخی زیاد را در قهوه خود نمی‌پسندید، می‌توانید به سراغش روید. این نوع قهوه طلایی رنگ و جذاب است و بعد از نوشیدنش هم حس بهتری خواهید داشت. قهوه فوری گلد را می‌توانید در بسته بندی‌های جذاب و شکیل و به مقدار مورد نظر خریداری کنید و هر صبح آن را به شیوه‌ای راحت دم کنید.

دسترسی به تازه ترین قهوه بازار در قهوه ریو

علاقه‌مندان می‌توانند به خرید اینترنتی قهوه وب سایت قهوه ریو به آدرس rio.coffee مراجعه کرده و کامل‌ترین اطلاعات را در مورد محصولات دریافت کنند. مقاله‌های آموزشی جالبی هم در بلاگ سایت ارائه می‌شود که جهت بالا بردن دانش خود می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید. با تماس از طریق شماره تلفن 58626-021 هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید. مشاوره‌ها جهت انجام خرید و انتخاب بهترین محصول بوده و می‌توانید تمام شبهات و سوالات خود را هم با آن‌ها مطرح کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد.

 

 

ارسال نظر: