گردشگران خارجی در مشهد به کجا میروند و در کدام هتل ها اقامت دارند؟

کدخبر: 2377623

شهر مشهد قطب مذهبی ایران است که علاوه بر زائران ایرانی، میزبان بسیاری از گردشگران خارجی نیز است.  یکی از نیازهای اصلی گردشگران خارجی در مشهد، اقامت در هتل­هایی است که علاوه بر حرم، به دیگر جاهای دیدنی این شهر نیز دسترسی داشته باشند. هتل هما 2 مشهد (یکی از هتل هایی که گردشگران خارجی در آن اقامت میکنند)، از بهترین هتل­هایی است که با امکانات عالی و موقعیت جغرافیایی مطلوب، مورد توجه بیشتر گردشگران خارجی است.

گردشگران خارجی در مشهد در کدام هتل­­ها اقامت می­کنند؟

بسیاری از گردشگران خارجی که به مشهد سفر می­کنند، پس از زیارت امام رضا (ع) و بازدید از اماکن گردشگری به هتل می­روند تا ساعاتی استراحت کنند. از بین هتل­های مشهد،­ هتل­های 5 ستاره از محبوبیت بیش­تری نزد گردشگران خارجی برخوردار هستند. دلیل این امر شاید، وجود بالاترین سطح استاندارد­های روز هتلداری و تعداد ستاره این­گونه هتل­ها باشد.

بی­شک گردشگران خارجی، با انتخاب هتل­های لوکس و لاکچری، اقامت خاطره­انگیز و راحتی را در مشهد تجربه خواهند کرد. در ادامه تعدادی از این هتل­ها را به شما معرفی می­کنیم.

هتل قصر طلایی مشهد

یکی از هتلهای 5 ستاره مشهد، هتل قصر طلایی است که در سال 1389، در 20 طبقه ساخته شد. این هتل لوکس و مجلل، یکی از گران­ترین هتل­های گروه قصر مشهد است که با معماری منحصربه­فردی طراحی شده است.

حرم مطهر برای گردشگران خارجی احترام و اهمیت زیادی دارد؛ به همین دلیل دسترسی راحت و آسان به حرم، یکی از دلایل مهمی است که گردشگران خارجی در مشهد را جذب هتل قصر طلایی کرده است؛ به طوری که با 15 دقیقه پیاده­روی به حرم خواهند رسید. یکی از ویژگی­های جذاب این هتل، نمای باشکوه ساختمان است که گردشگران خارجی را مجذوب خود کرده است.

تنوع امکانات هتل قصر طلایی به گونه­ای است که همه نیازهای گردشگران خارجی در مشهد را پوشش می­دهد. از جمله امکاناتی که هتل قصر طلایی برای میهمانانش در نظر گرفته می­توان به سونا، استخر، سالن بیلیارد، رستوران­های درجه یک با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و بین‌المللی اشاره کرد. وجود پرسنل متعهد و مجرب، نظافت عالی و ارائه خدمات رفاهی کامل، از دیگر ویژگی‌های این هتل لوکس محسوب می­شوند.

 گردشگران خارجی در مشهد با اقامت در هتل قصر طلایی؛ همچنین از انواع سرگرمی مثل اتاق بازی و سالن بدنسازی، آمفی تئاتر و نمایشگاهها نیز بهره­مند خواهند شد.

هتل درویشی مشهد

 

251

 

 

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره مشهد، هتل درویشی است که در نزدیکی بلوار امام رضا واقع شده و فاصله کمی با حرم دارد. این هتل، اولین هتل آتریوم در شرق ایران است که با 23 طبقه، 107 واحد اقامتی را در خود گنجانده است.

 اتاق­ها و سوئیت­های مجلل و باشکوه هتل درویشی، تنوع زیادی دارند. یکی از متفاوت­ترین اتاق­های این هتل، اتاق­های پنت هاوس است که به میهمانانش خدمات اسپا و ماساژ ارائه می­دهد.

رستوران­های هتل درویشی با سرو غذاهای ایرانی، فرنگی و بین­المللی از گردشگران داخلی و خارجی پذیرایی می­کنند. یکی از رستوران­های معروف این هتل، رستوران آتریوم است که با سقف­های شیشه­ای، جلوه خاصی به هتل بخشیده است. نقش و نگارهایی که بر روی دیوارهای این رستوران کشیده شده، نگاه بسیاری از گردشگران خارجی را معطوف خود کرده است.

هتل درویشی به عنوان یکی از هتل­های 5 ستاره مشهد، امکانات گسترده­ای به گردشگران داخلی و خارجی ارائه می­دهد. کافی­نت، روم سرویس و پارکینگ سرپوشیده از جمله امکانات عمومی این هتل محسوب می­شوند.

از امکانات تفریحی هتل نیز می­توان به مجموعه آبی، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. سالن بدنسازی، سالن زیبایی و سالن ماساژ از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره است.

هتل مدینه­الرضا مشهد

251

هتل مدینه‌الرضا یکی از هتل‌های مجلل مشهد است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل دارای 325 واحد اقامتی است که همگی به امکانات مدرنی مجهز هستند. این واحدها شامل آپارتمان سه‌خوابه پرزیدنت، سوئیت‌های یک‌خوابه و آپارتمان دیپلمات می­شود که می‌توانید بر اساس سلیقه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

گردشگران خارجی در مشهد با رزرو هتل های مشهد از جمله هتل مدینه­الرضا از امکاناتی همچون کافی­شاپ، سونا، استخر و سالن ماساژ بهره­مند خواهند شد. استخر سرپوشیده این هتل، کامل­ترین امکانات را در اختیار گردشگران قرار خواهد داد. از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، کتابخانه و تاکسی سرویس اشاره کرد.

 رستوران نرگس و رستوران سنتی این مجموعه با سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، نگاه هر گردشگری را به خود جلب می­کند. یکی از رستوران­های جذاب هتل درویشی، رستوران گردون است که چشم اندازی از حرم مطهر رضوی را برای هر گردشگری به نمایش می­گذارد. چیدمان و دکوراسیون این رستوران بسیار عالی و جذاب است.

گردشگران خارجی که در هتل مدینه­الرضا اقامت می­کنند؛ علاوه بر حرم به اماکن گردشگری مشهد نیز دسترسی دارند. مسجد هفتاد و دو تن، مسجد گوهر شاد، گنبد خشتی و موزه مردم‌شناسی از جمله این اماکن هستند.

هتل الماس 2 مشهد

251

 

 

یکی دیگر از مراکز اقامتی مشهد که مورد توجه گردشگران خارجی است، هتل الماس دو است. این هتل، یکی دیگر از هتل­های پنج‌ستاره مشهد است که در سال 1395 ساخته شد. هتل الماس 2، 225 باب اتاق و سوئیت دارد که امکانات رفاهی ویژه‌ای را به گردشگران خارجی ارائه می­دهد.

 یکی از قسمت­های جذاب هتل الماس 2، اتاق‌های آن است که به سبک معماری ملل مختلف طراحی شده­اند. گردشگران خارجی در مشهد با اقامت در این اتاق­ها، از خدمات اینترنت رایگان برخوردار خواهند شد. سیستم گرمایشی وسرمایشی، تلویزیون، تلفن، سرویس فرنگی، میز مطالعه، سشوار، صندوق امانات، چای­ساز، یخچال و مبلمان از امکانات اتاق­های این هتل هستند.

رستوران­ها و تالارهای هتل الماس ۲ مشهد با چشم­اندازی از شهر مشهد و حرم مطهر رضوی لذت خوردن یک وعده غذایی را برای گردشگران دوچندان می‌کند. کافی‌شاپ یاقوت که در طبقه اول هتل قرار گرفته، با صرف انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، از گردشگران پذیرایی می­کند.

یکی از امکانات جذاب و مهیج هتل الماس 2 مشهد، مجموعه آبی است که دارای استخر کودک و بزرگسال، سونای خشک و بخار است. این مجموعه؛ همچنین دارای یک کافی‌شاپ با منویی کامل از انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های مختلف است که گردشگران را با نشاط و پرانرژی می­کند.

هتل پردیسان مشهد

251

 

هتل پردیسان مشهد، یکی از بهترین هتل­های 5 ستاره است که با ارائه برترین امکانات روز دنیا و سوابق بالا در هتل­داری حرفه­ای، بسیاری از گردشگران خارجی در مشهد را به خود جذب کرده است. این هتل امکانات رفاهی متنوعی برای گردشگران در نظر گرفته است. از سالن ورزشی و مجموعه آبی گرفته تا برگزاری جلسات و همایش‌های بین‌المللی.

رستوران­های هتل پردیسان، از جمله معروف­ترین رستوران­های مشهد هستند که بهترین خدمات رفاهی در اختیار گردشگران قرار می­دهند. رستوران ارکیده یکی از این رستوران­ها است که در طبقه همکف هتل واقع شده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می­کند.

خدمات بیدارباش و خدمات ویژه معلولین از بهترین خدمات هتل پردیسان مشهد است. از جمله امکانات تفریحی هتل پردیسان می­توان به سالن بیلیارد، سالن ورزشی، فروشگاه، مرکز خرید، گیم‌نت، فضای سبز و زمین تنیس اشاره کرد.

سرویس بهداشتی، اینترنت رایگان، صندوق امانات شخصی، یخچال، تلویزیون و تلفن از امکانات اتاق­های هتل پردیسان مشهد است.

جمع­بندی

با توجه به اینکه بیشتر گردشگران خارجی در مشهد، به دنبال اقامت در هتل­های لوکس و لاکچری هستند، هتل­های 5 ستاره از محبوب­ترین گزینه­ها شناخته شده­اند. این هتل­ها با دسترسی آسان به حرم و ارائه خدماتی متنوع و به روز، همواره مورد استقبال گردشگران خارجی هستند.

 

 

 

ارسال نظر: