آیا هر شرکت نیازمند یک سایت شرکتی اختصاصی است ؟!

کدخبر: 2377608

امروزه طراحی سایت شرکتی اقدامی ضروری و مهم برای اکثر شرکت‌ها جهت موفقیت در حوزه کسب‌وکار اینترنتی است. ما در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که هر شرکت نیازمند یک سایت شرکتی اختصاصی است !!

در حال حاضر جهت گسترش یافتن کسب‌وکارها صاحبین مشاغل به طراحی سایت اقدام می‌نمایند. چراکه برای بقا همواره باید خود را با دنیای مدرن وقف دارد. جهت اینکه طراحی سایتی که ایجاد می‌شود از عوامل پر اهمیت و جذابی برخوردار باشد باید تحقیقات و بررسی میدانی صورت پذیرد. امّا چرا هر شرکت نیازمند یک سایت شرکتی اختصاصی است !!. برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

  • سایت شرکتی چیست؟مزایای استفاده از سایت شرکتی
  • طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس، کدام بهتر است؟
  • سایت وردپرسی برای کدام بیزینس مناسب است؟
  • بهترین شرکت طراحی سایت

 

سایت شرکتی چیست؟

امروزه وب‌سایت‌هایی که بسیار در بستر اینترنت فعال هستند، می توان به وب‌سایت‌های شرکتی اشاره کرد. درواقع  طراحی سایت شرکتی از آن دست سایت‌هایی به شمار می‌روند که می‌توانند بسیار قدرتمند تر از هرنوع وب سایت دیگر در سطح اینترنت عملکرد داشته باشد. ازنظر محتوا و سود دهی برای این نوع سایت‌ها برای کسب‌وکار یک شرکت بسیار سودمند است. در حال حاضر وب‌سایت شرکتی به عنوان نماینده یک شرکت عمل می‌نماید. به موجب این امر کاربرانی که امکان حضور در محل شرکت را ندارند، از طریف وب‌سایت با کسب‌وکار و خدمات آن ارتباط می‌گیرند. 

درواقع کاربران هنگامی که وب سایت یک شرکت را رویت می‌نمایند، این‌طور به نظر می‌آید که در حال دیدن گرافیک و ظاهر وب‌سایت مدنظر هستند، امّا حقیقت این است که به آشنایی با ماهیت کسب‌وکار و خدمات شرکت شرکت ما مشغولند. به این نکته مهم باید توجه نمایید، هر چیزی که در وب سایت شرکتی برای کاربران نمایش داده شود ماهیتی است که در نگاه اول در ذهن آن‌ها نقش می‌بنند.

251

 

مزایای استفاده از سایت شرکتی

در حال حاضر با توجه به کارکرد وسیع فضای اینترنت در امور روزمره زندگی، دسترسی راحت و سریع عموم افراد به اینترنت نسبت به گذشته، استفاده از وب‌سایت بسیار رایج شده است. علاوه بر این افزایش گوشی‌های موبایل هوشمند در عصر تکنولوژی، به‌راحتی می‌توان از این امکانات جهت پیشبرد اهداف کسب‌وکارها بهره برد.

هم‌اکنون ما شاهدیم که عوم افراد جهت یافتن نیازهای کالایی و خدماتیشان از اینترنت استفاده می‌نمایند. بدین شکل که شاید اکثر افراد جهت یافتن کالا یا خدمتی، به‌واسطه جستجویی ساده در اینترنت به دنبال کسب اطلاعات، مشخصات و محدوده قیمتی محصول یا خدمت مدنظر هستند.

پس بنابراین طراحی سایت  برای عموم کسب‌وکارها و برندها ضرورت دارد. چراکه به‌واسطه سایت شرکتی قادرند تا به معرفی برند و کسب‌وکار خودشان بپردازند. علاوه بر این محصولات، خدمات و نمونه کارهای خود را به تمتم مخاطبان معرفی نموده، که با این کار با آن‌ها تبادل نظر هم فراهم می‌شود.

از مهم‌ترین مزایای داشتن یک سایت شرکتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش یافتن هزینه‌های تبلیغاتی
  • سایت شرکتی، به‌صورت همیشگی و مادام‌العمر
  • دسترسی همیشگی به‌طور 24 ساعته
  • ایجاد ارتباط میان کسب‌وکار با مخاطبان و مشتریان در برای شناخت نیازهای آن‌ها
  • جلب نمدن اعتماد بیشتر مشتریان
  • امکان دسترسی ساده برای کاربران
  • افزایش دادن اعتبار یک برند
  • بازاریابی و تبلیغات مقرون‌به‌صرفه و پربازدید برای محصولات و خدمات شرکت

 

سئو سایت برای کدام طراحی بهتر جواب میدهد ؟

سئو سایت که به نتیجه اول در صفحات گوگل مربوط می شود ارتباط مستقیمی با طراحی سایت دارد . همانطور که می دانیم سئو سایت به نوعی رقابت است بین رقبا برای رسیدن به نتایج اول گوگل که در نتیجه آن باعث رونق کسب و کار و بازدهی بالا می شود. حال اگر در طراحی سایت از استانداردهای موجود استفاده شود و نه از پرتال های آماده قطعا نتیجه گیری بهتری دارد.

همین موضوع باعث می شود تاثیر زیادی در تفاوت قیمت سئو سایت بین شرکت های ارائه دهنده خدمات وجود داشته باشد

طراحی سایت اختصاصی یا وردپرس، کدام بهتر است؟

شاید این سوال هم ذهن شما مخاطبان محترم را به خود مشغول کرده باشد که سایت اختصاصی با سایت وردپرسی چه تفاوتی با هم دارند و آیا در سئو سایت تاثیر می گذارد وهر کدام از چه ویژگی‌هایی برخوذردار هستند.

برای رسیدن به این جواب باید لیستی از انتظارات و نیازهایی که از سایت مدنظر نیاز داریم را تهیه نماییم و با توجه به آن، اقدام به سفارش طراحی سایت دهیم. به‌طور کلی طراحی سایت با وردپرس یکی از روش‌هایی است که امروزه محبوبیت بسیار زیادی بین طراحان وب دارد. به‌‌طوری که هعموم فعالان این حوزه به افراد مبتدی‌­تر به یادگیری وردپرس (WordPress) توصیه می‌نمایند و پس از آن به شناخت زبان‌های رایج برنامه‌نویسی مشغول شوند.

درواقع یک سایت اختصاصی بدین معناست که شرکتی با این تخصص اقدام به طراحی یک سایت اختصاصی توسط برنامه‌نویس را برای یک بیزینس طراحی نموده است.

251

 

 

به‌طور کلی سایت اختصاصی بیشتر برای کسب‌وکارهای زیر مناسب است:

  • سازمان‌ها و نهادها بیشتر به سایت اختصاصی نیاز دارند.
  • بیزینس‌ها و نهادهایی که مبنای کارشان بر پایه وب‌سایت است.
  • اشخاصی که ایده‌ای خاص دارند، ولی هنوز سیستم مدیریت محتوای آماده برپایه با ایده‌هایشان طراحی نشده است.
  • چنانچه بودجه و زمان کافی برای طراحی سایت براساس سلیقه خود را دارید، سایت اختصاصی برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود.

 

سایت وردپرسی برای کدام بیزینس مناسب است؟

بارزترین مزیت طراحی سایت وردپرس در اینجاست که مثل برنامه‌نویسی اختصاصی، نیازی به درج کدهای HTML، PHP  و جاوا اسکریپت نخواهد داشت. علاوه بر این دیگر لازم نیست که با دیتابیس و کوئری­های اختصاصی درگیر باشید.

در کل وردپرس بیشتر برای کسب‌وکارهای زیر مناسب است:

  • شرکت‌هایی که اساس فعالیتشان بر مبنای وب سایت نیست.
  • چنانچه زمان و هزینه لازم را جهت طراحی سایت ندارید وردپرس برای شما مناسب‌ترین گزینه است.
  • شرکت‌هایی که وب‌سایت آن‌ها نیاز به امکانات ویژه‌ای ندارد و وردپرس به تنهایی کارشان را راه می‌اندازد.

با توجه به موارد مذکور انتخاب سایت اختصاصی و وردپرس به میزان زیادی به ماهیت بیزینس و میزان توقعی که از سایت دارید، بستگی خواهد داشت. در کل وردپرس برای افرادی که بودجه و زمان کمی دارند بهترین گزینه محسوب می شود، زیرا طراحی سایت اختصاصی کمی زمان‌بر و پر هزینه است.

 

2

 

 

 

بهترین شرکت طراحی سایت

به‌طور کلی طراحی سایت یکی از اقدامت اولیه و بسیار مهم در آغاز یک کسب‌وکار اینترنتی به‌شمار می‌رود. درواقع انتخاب یک شرکت خوب برای طراحی سایت مناسب کمی مشکل است. عموم افراد این دغدغه را دارند که انجام این پروسه را به کدام شرکت بسپارند. امروزه شرکت‌ها و سایت‌های زیادی در زمینه خدمات طراحی وب سایت فعالیت می‌نمایند، امّا شاید انتخاب یکی از آن‌ها کار سختی باشد.

در ادامه شما را با ترفندهای ارزیابی برای انتخاب یک شرکت در زمینه طراحی سایت آشنا خواهیم کرد. به‌طور کلی بارزترین نکات  در انتخاب این نوع شرکت ها عبارتند از:

  • هرگز به نتایج جست‌و‌جوی بدست آمده در گوگل تنها با سرچ کلمه طراحی سایت اعتماد نکنید!
  • پیش سفارش کار به یک شرکت در زمینه طراحی سایت، کیفیت آن را بسنجید و حسابی مورد ارزیابی قرار دهید.
  • همیشه به نمونه کارهای شرکت مدنظر توجه داشته باشید.
  • برای اطمینان حاصل با مشتریان آن‌ها تماس داشته باشید
  • توانایی‌های شرکت طراحی سایت مدنظرتان را با دقت تمام بررسی نمایید.
  • هزینه‌های نهایی را برای طراحی سایت را مورد بررسی قرار دهید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت پشتیبانی شرکت طراحی سایت مهم‌ترین رکن آن محسوب می‌شود.

 

سایت مجریان وب در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، دیجیتال مارکتینگ از تیم قوی برخوردار است که 21 سال در این زمینه فعالیت دارد. چنانچه بدنبال توسعه بیزینس و کسب‌وکارتان هستید، حتماً پیش از هر اقدامی با کارشناسان با تجربه مجریان مشورت داشته باشید. این سایت با ارئه مشاوره رایگان شما را در رسیدن به اهداف کاریتان راهنمایی و یاری خواهد کرد. تنها کافی است همین حالا پس از مطالعه کامل مقاله به سایت https://mojrianweb.com مراجعه نمایید.

 

 

 

 

ارسال نظر: