برای تبلیغات ، سررسید آماده بهتر است یا اختصاصی؟

کدخبر: 2377607

چنانچه محصولات شما فروش خوبی ندارد، بدان معناست که در امر تبلیغات خلاق نیستید!. این نکته کلیدی را دیوید آگیلوی پدر علم تبلیغات اذعان نموده است. در حال حاضر از خلاقانه‌ترین راهکارهای بازاریابی و مارکتینگ، دادن هدایای تبلیغاتی به مخاطبان است. 

امروزه اکثریت کسب‌و‌کارهایی تبلیغات را امری اهمیت می‌دانند. بدون شک در حوزه تبلیغات چاپ سررسید اختصاصی از برنامه‌های رایج در هر شرکت است. حال ما در این مقاله از سایت جوپنزا قصد داریم تا بررسی نماییم که برای تبلیغات ، سررسید عمده ی آماده بهتر است یا اختصاصی؟ . پس جهت رسیدن به این پاسخ ایت سوال و آشنایی بیشتر با هدایای تبلیغاتی متفاوت تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

فهرست مطالب

  • سررسید اختصاصی چیست؟
  • مزایای سررسید اختصاصی
  • سررسیده عمده یا تبلیغاتی کدام بهتر است؟
  • تقویم رومیزی تبلیغاتی هدیه ای تبلیغاتی متفاوت
  • سفارش هدایای تبلیغاتی

 

سررسید اختصاصی چیست؟

این ابزار تبلیغاتی سررسیدهایی هستند که به صورت کامل با ویژگی‌ها، مشخصات و طراحی مدنظر سفارش دهندگان تولید می‌گردند. بنابراین اگری مدل محصربه‌فرد  و ویژه‌ای را به عنوان نمونه دارید و مایلید سالنامه براساس آن تولید شود، برخی از تولیدکنندگان قادرند طرح مدنظرتان را تولید چاپ نمایند.

از مهم‌ترین دلایل خرید سررسید  تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب، می‌توان به استفاده عموم افراد از آن در طول سال اشاره کرد. به موجب این امر عموم شرکت‌ها به‌واسطه اختصاصی نمودن سررسید از این تبلیغات بسیار موثر بهره‌مند می‌شوند. درواقع با این کار شرکت‌ها برند خودشان را در ذهن مخابان ماندگار می‌نمایند. هم اکنون با افزایش بالای قیمت هدایای تبلیغاتی سررسید اختصاصی یک هدیه به صرفه در حوزه تبلیغات محسوب می‌شود. به‌طور کلی سررسید اختصاصی دفترچه یادداشتی به‌شمار می‌رود که از تقویم روز و تاریخ برخوردار است. هم‌چنین صفحات داخلی سررسید هم شامل مناسباتی است که طبق تصمیماتی اتخاذ شده از یاد و خاطرات حوادث، رویدادهای مهم همواره خاطرنشان می‌شود.

 

251

 

مزایای سررسید اختصاصی

به‌طور کلی چاپ سررسید اختصاصی نسبت به دیگر سررسیدهای معمولی از مزیت هایی برخودار است که عبارتند:

  • اختصاصی سازی اندازه‌های و جلد براساس معیارهای سفارش دهنده
  • سررسید اختصاصی مطابق با سلیقه سفارش دهند تولید می‌شود.
  • جای مانور بیشتری برای گنجاندن تبلیغات برند یک شرکت در سررسید اختصاصی وجود دارد.
  • به‌دلیل ویژگی‌هایی که این نوع سررسیدها دارند، با تبلیغات برند شما بیشتر در ذهن مشتریان خواهد ماند.
  • در این نوع از سررسیدها از لوگی برند کسب‌وکار بر روی جلد بهره‌مند شد.
  • در سررسید تبلیغاتی اختصاصی محدودیت انتخاب رنگ بسیار کمتر است.
  • برندینگ کردن محصولات در سررسیدهای اختصاصی

 

 

سررسیده عمده یا تبلیغاتی کدام بهتر است؟

امروزه سفارش سررسیدهای تبلیغاتی به دو شکل صورت می‌پذیرد که عبارتند از:

  1. خرید عمده سررسید
  2. چاپ اختصاصی سالنامه به‌صورت مجزا برای هر شرکت

در خرید سررسید عمده ما به واسطه مراجعه به عرضه‌کننده‌ای معتبر مانند جوپنزا، میزان قابل‌توجهی از محصول را خرید می‌نماییم؛ ولی در چاپ سررسید اختصاصی، قادریم تا سفارش تولید محصولی جذاب متناسب با سلیقه شخصیمان را تهیه نماییم.

علاوه بر موارد مذکور در سفارش سررسید اختصاصی نکاتی مثل قطع سررسید، جنس کاغذ، نوع جلد و چاپ محصول، طرح تقویم و دیگر ویژگی‌های متناسب براساس سلیقه کارفرما طراحی می‌گردد. امّا در سررسید عمده سررسید موارد ذکر شده از پیش طراحی شده‌اند.

در ادامه به مزایایی تقویم رومیزی تبلیغاتی خواهیم پرداخت، پس همچنان با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

 

تقویم رومیزی تبلیغاتی هدیه ای تبلیغاتی متفاوت

امروزه چاپ تقویم رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی رایج به‌شمار می‌رود که توسط نهادها و شرکت‌ها به مخاطبان ارائه می‌گردد. به‌طور کلی در اواخر روزهای پایانی سال با نزدیک شدن به ایام نوروز ارائه تقویم سال جدید یک هدیه تبلیغاتی مناسب و بسیار کاربردی محسوب می‌شود که تبلیغاتتان را تا پایان سال در معرض دید عموم افراد قرار می‌دهد. چنانچه می‌خواهید با چاپ تقویم رومیزی با معرفی و تبلیغ به کسب‌وکارتان رونق دهید، ایت بازار برای شما انتخابی مناسبی به‌شمار می‌روند.

درواقع تقویم رومیزی اختصاصی درست همانند سررسید های اختصاصی یک هدیه تبلیغاتی ماندگار است که می‌توان با آن بیشتر در ذهن مخاطبان برند خودمان را معرفی نماییم.

 

251

 

 

تقویم رومیزی ابزاری جهت تعیین، نگهداری، تنظیم زمان، تاریخ و ثبت رویدادها و برنامه‌ها بسیار کاربرد دارد. امروزه در جهان روش‌های مختلفی از گاه‌شمار رایج شده که درست همانند تقویم‌های میلادی، هجری شمسی، ایرانی باستانی، هجری قمری و تقویم ارمنی طراحی و تولید می‌شوند. به موجب این امر، در حال حاضر تقویم رومیزی از برترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی است که پیوندی میان زندگی روزمره افراد با زمان، تقویم و نیز پیام‌های تبلیغی، آموزشی به وجود آورد.

تقویم رومیزی یک هدیه تبلیغاتی متفاوت است که با هزینه‌ای متناسب با نیاز افراد در قالب‌های متنوع کاربردی، آموزشی، اطلاع‌رسانی تهیه و تولید می‌شود. امروزه تقویم رومیزی یکی از رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی به‌شمار می‌رود که برای جلب توجه عموم مخاطبان و مشتریان ئر روش‌هایی خلاقانه‌ای طراحی و تولید می‌گردد.

 

 

از مزایایی تقویم رومیزی تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در طراحی و تنوع تقویم رومیزی تبلیغاتی هیچ محدودیتی وجود ندارد.
  • تقویم رومیزی یکی از ابزاهای تبلیغاتی است که محدودیتی از لحاظ ابعاد ندارد. شما می‌توانید سایز، طرح و رنگ مدنظرتان را در آن‌ها به‌راحتی اعمال نمایید.
  • امکان اختصاصی سازی در تقویم رومیزی تبلیغاتی به مراتب بالاتر از دیگر ابزارهای تبلیغاتی است.

 

سفارش هدایای تبلیغاتی

امروزه ارائه هدایایی تبلیغاتی یکی از فاکتورهای مهم در برندینگ یک محصول و ارتقای فروش کسب و کارها محسوب می شود. چرا که به واسطه این ابزار تبلغاتی ضمن احترام به مخاطبان کسب و کارمان، آن ها به ادامه ارتباط با کسب و کار و برندمان بیشتر ترغیب می نماییم. در سطح اینترنت شما به راحتی می توانید چندین شرکت تبلیغاتی پیدا کرده ولی شما می توانید جهت سفارش انواع هدایایی تبلیغاتی اعم از سررسید تبلیغاتی، تقویم رومیزی، ست مدیریتی و تقویم دیواری به وب سایت جوپنزا مراجعه نمایید تا از خدمات این مجوعه بهرمند شوید.

آژانس تبلیغاتی جوپنزا وظیفه ایده پردازی ، طراحی و چاپ اثری نفیس به کارفرمایان محترم برعهده دارد . تیم جوپنزا بر این اعتقاد است که جهت یک اثر نفیس چاپ بای تیم بسیار حرفه‌ای با مدرنترین امکانات را در اختیار گرفت. تیمی که این توانایی دارد تا در اتاق فکر خلاقانه به ایده پردازی بپردازد. 

 

 

 

 

ارسال نظر: