کاهش هزینه های سفر به ترکیه با تور استانبول نهال گشت

کدخبر: 2377396

راه‌های زیادی برای رزرو تور ارزان استانبول وجود ندارد. اما می‌توانید هزینه‌های سفرتان به این شهر را کاهش دهید. البته برای این کار چالش‌هایی نیز پیش روی شما قرار دارد. ما در این مقاله تلاش کره‌ایم تا چالش‌های شما را در مسیر کاهش هزینه‌ها حل کنیم. همچنین قصد داریم تا علاوه ‌بر رزرو تور استانبول با قیمت ارزان برای شما، راه‌هایی را برای کاهش هزینه سفر به استانبول به شما پیشنهاد دهیم.

از انتخاب هتل در استانبول شروع کنید

برخلاف آکسارای، مناطق شیشلی و تکسیم به دلیل امنیت بالا برای اقامت مناسب هستند. درصورتی که هتل با کیفیتی را انتخاب کنید در منطقه آکسارای نیز می‌توانید اقامت خوبی داشته باشید. هرچند به دلیل امنیت پایین نسبت به دیگر مناطق استانبول، رزرو هتل در آکسارای را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم. در نظر داشته باشید که در تکسیم و شیشلی نیز محله‌هایی مانند دولاب دره وجود دارد که موجب ناخشنودی شما از سفرتان می‌شود؛ زیرا این محله علی رغم قرار داشتن در نزدیکی بهترین محله استانبول (تکسیم)، بسیار ناامن است. علاوه بر آن در ویوی هتل‌های این محله بیش از هر چیز مغازه‌های تعمیر خودرو و خانه‌های فرسوده به چشم می‌خورد و خبری از چشم‌اندازهای زیبای استانبول در آن نیست.

وقتتان را با برخی گشت‌های شهری تور استانبول تلف نکنید!

برخی از گشت‌های شهری رایگان که بر روی تور استانبول به مسافران ارائه می‌شود، در واقع فایده‌ای برای برخی گردشگران ندارند. این گشت‌های شهری به جای بازدید از اماکن تاریخی استانبول فقط برای مراکز خرید برگزار می‌شوند. در نتیجه بسیاری برای رفتن به این گشت‌های شهری علاقه‌ای نشان نمی‌دهند. پیشنهاد می‌شود فقط در صورت نیاز به انجام خرید به گشت‌های شهری تور ملحق شوید.

سفر ارزان فقط با استانبول کارت ممکن است!

همراه داشتن استانبول کارت به کاهش هزینه‌های شما در طول سفر به استانبول کمک زیادی خواهد کرد. شما می‌توانید در بخش‌های مختلف توریستی و گردشگری ‌ از این کارت استفاده نمایید. در نتیجه اخذ این کارت را به مسافرین تور استانبول پیشنهاد می‌دهیم.

استفاده ارزان از مترو، تاکسی و BRT؛ با استانبول کارت

 مزایای این کارت فقط به استفاده در ایستگاه مترو خلاصه نمی‌شود و در بخش‌های دیگری در شهر استانبول نیز می‌توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این کارت می‌توانید در اتوبوس دریایی و BRT نیز هزینه‌های خود را کاهش دهید. همچنین در صورت درخواست خودرو در اپلیکیشن BITAXI نیز می‌توانید با این کارت هزینه‌ی آن را پرداخت کنید. به شما پیشنهاد می‌دهیم برای داشتن سفری ارزان به استانبول در بدو ورود به این شهر، این کارت را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که یک استانبول کارت برای یک خانواده کافی است.

با استانبول کارت از رستوران‌ها تخفیف بگیرید!

یکی دیگر از مزایای استانبول کارت استفاده از آن در برخی از رستوران‌هاست. بعضی از غذاخوری‌های شهر استانبول با شهرداری این شهر قرارداد داشته و با توجه به این موضوع اگر در آن‌ها غذا میل کنید، 10 درصد از مبلغ به کارتتان باز می‌گردد. کافه‌ها و رستوران‌های "Beltur" در برخی از ایام سال از این قابلیت برخوردار هستند.

یک نوشیدنی رایگان استار باکس با استانبول کارت

بعد از اولین شارژ استانبول کارت، در صورت سفارش استار باکس یک نوشیدنی نیز به رایگان هدیه می‌گیرید. برای دفعات بعدی هم با همراه داشتن این کارت می‌توانید با گرفتن تخفیف اقدام به خرید از استار باکس کنید.

گشت و گذار در تاریخ ترکیه با «استانبول پَس»

درصورت به همراه داشتن "استانبول پس" می‌توانید موزه‌ها و جاذبه‌های تاریخی استانبول را با تخفیف مشاهده کنید. البته با توجه به انواع مختلف این کارت‌ها، باید بر اساس نوع سفرتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برخی از این کارت‌ها می‌توانند به شما امکان بازدید رایگان از حداکثر 12 موزه را به شما ارائه دهند. بهتر است قبل از رزرو تور استانبول یکی از این کارت‌ها را خریداری کنید.

 

photo_۲۰۲۳-۰۷-۱۶_۰۸-۰۷-۴۶

برنامه‌های رایگان استانبول را از دست ندهید

یکی از راه‌های کاهش هزینه سفر به استانبول شرکت در کنسرت‌ها و برنامه‌های فرهنگی رایگان است. کافیست برای مشاهده این برنامه‌ها از زمان و مکان برگزاری آن‌ها اطلاع کسب کنید.فقط کافیست برای دیدن این برنامه‌ها از زمان و مکان برگزاری مراسم مورد نظرتان مطلع باشید. برای کسب چنین اطلاعاتی بهتر است در فضای مجازی یا سایت‌ها اطلاعات مورد نظرتان را به دست آورید. پیج «استانبول سیتی» یکی از مراجع مناسب برای مطلع شدن شما از برنامه‌های رایگان این شهر است.

نیازی به خرید سیم کارت در استانبول ندارید

در هتل، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس استانبول وای‌فای رایگان وجود دارد. به همین دلیل بهتر است در صورت رزرو تور استانبول برای خرید سیم کارت وسوسه نشوید.

سعی کنید برای خرید از محل اقامتتان زیاد دور نشوید

برای رفت و آمد با مترو در استانبول پس از هر تغییر خط باید مجددا از استانبول کارت خود استفاده کنید. این موضوع باعث افزایش هزینه‌های رفت و آمد در استانبول می‌شود. به همین دلیل برای خرید از فروشگاه، مراکز خرید دور از هتلتان را انتخاب نکنید. با این روش هزینه سفر به استانبول شما نیز کمی کاهش می‌یابد.

در تور استانبول پروازهای ارزان به ضرر شما هستند

به دلیل اینکه قیمت بلیط پروازهای عصر ارزان‌تر از صبح می‌باشد، مسافران زیادی ساعات عصرگاهی را برای پرواز انتخاب می‌کنند. با توجه به ساعت بد پروازی این گردشگران در واقع یک روز سفر خود را از دست می‌دهند؛ زیرا زمان رسیدن این پروازها حدودا از ساعت 9 شب به بعد است. در حالی که از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد، هتل مقصد اماده پذیرایی از میهمانان خود برای مدت رزرو شده است.  در نتیجه بهتر است در تور استانبول پروازهای ارزان را انتخاب نکنید.

 

photo_۲۰۲۳-۰۷-۱۶_۰۸-۰۷-۴۶

 

بهترین وسایل نقلیه در استانبول برای سفرهای شهری

در صورتی که مقصد مورد نظرتان در استانبول فاصله زیادی با شما ندارد، از وسایل عمومی نظیر مترو و BRT استفاده کنید. در غیر این صورت برای مسیرهایی با مسافت طولانی بهتر است با تاکسی رفت و آمد داشته باشید؛ چون در زمان صرفه جویی شده و ارامش بیشتری نیز دارید.

تور استانبول را چگونه می‌توانیم رزرو کنیم؟

نهال گشت یکی از شرکت‌هایی است که می‌توانید از طریق آن تور ارزان استانبول را رزرو کرده و از کیفیت پکیج مسافرتیتان راضی باشید. در این شرکت مشاوران نهال گشت تورهای مناسب و مقرون به صرفه برای شما را پیشنهاد می‌کنند.  همچنین با پشتیبانی 24 ساعته‌ی کارشناسان نهال گشت خاطرات خوشی از تور استانبول برایتان به جا می‌ماند.

 

 

 

 

ارسال نظر: