بهترین پکیج آموزش زبان آلمانی در خانه

کدخبر: 2377180

استفاده از پکیج آموزشی زبان آلمانی برای افرادی که اصلا فرصت ندارند در کلاس ها و دوره های آموزشی شرکت کنند، ابزاری بسیار کاربردی و مهم به شمار می رود. این پکیج ها برنامه های درسی مشخصی دارند و یک‌ روند منظم را برای زبان آموزان تدارک می بینند. در واقع به گونه ای طراحی شده اند که مهارت های زبانی را افزایش می دهند. با همکاری کارشناسان آموزشگاه زبان ملل در این مقاله تعدادی از پکیج های برتر را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

بهترین پکیج آموزش زبان آلمانی ۲۰۲۳

در سر تا سر دنیا افراد زیادی به دنبال آموزش زبان آلمانی هستند و مطمئنا بسیاری هستند که فرصت حضور در کلاس را ندارند‌. برای چنین افرادی کاربردی ترین روش این است که از یک پکیج آموزش زبان آلمانی استفاده نمایند. محتوای این پکیج ها کاملا به روز و جدید هستند و طبق استانداردهای جهانی از تکنیک های عالی استفاده می نمایند. برخی از این وب سایت ها و پکیج ها رایگان هستند اما برای استفاده از برخی دیگر باید مبلغی پرداخته شود. در ادامه چندین منبع یادگیری را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

1.پکیج آموزشی Deutsch Akademie

این منبع یادگیری را بهترین و جامع ترین نمونه می شناسند و از مهم ترین مزایای این برنامه عدم نیاز به خرید حساب کاربری می باشد. به این معنی که می توانید تمام مطالب موجود در این برنامه‌ را به راحتی مورد استفاده قرار دهید. بیشتر از ۲۰۰۰۰ لغت در این برنامه آموزش داده می شود و می توانید از تمرین های جامع گرامری نیز استفاده نمایید.

تقریبا ۸۰۰ ساعت برنامه آنلاین آموزشی در این وب سایت وجود دارد و تمامی آن ها بر پایه چارچوب های آنوژشی اروپایی و طراحی شده اند. شما می توانید به راحتی از پایین ترین سطح زبانی از این برنامه استفاده کنید و تا سطح C2 ادامه دهید. تمام مهارت های زبانی از جمله مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خوانداری در این برنامه اعمال می شود.

 

Picture2

 

دوره های موجود در این برنامه شامل آموزش های رایگان، کلاس های حضوری، دوره های تابستانه، دوره های زمان بندی شده و دوره های مخصوص به کسب و کار می باشد. شما می توانید قبل از به کار بردن این برنامه سطح خود را مشخص نموده و با توجه به آن از برنامه استفاده کنید.

1.معرفی وب سایت Linguee

این برنامه بیشتر برای ترجمه مناسب است و حالت یک دیکشنری آنلاین دارد. این برنامه مرتب توسط طراحان و‌ تیم متخصص مورد بررسی قرار می گیرند‌‌.

2.وب سایت Deutsche Welle

این برنامه حاوی پادکست ها و مقاله های بسیار مهم و کاربردی و اخبار جدید است و تلفظ صحیح را به شما آموزش می دهد. از پایین ترین تا بالاترین سطح زبانی را می توانید در این منبع یادگیری دنبال کنید. جالب این است که‌ در این برنامه آموزشی، بخش آزمون وجود دارد و شما این فرصت را دارید که‌ دانش زبانی خود را محک بزنید. در کل می توانید این برنامه را به عنوان یک منبع و مرجع کامل آموزشی به کار ببرید.

 

Picture2

 

 

1.پکیج فرید لینکو

این پکیج آموزش زبان آلمانی رایگان برای افرادی که تمایل دارند در منزل به یادگیری زبان آلمانی بپردازند بسیار کاربردی است و در مدت زمان ده هفته می توان به نتیجه مطلوب رسید. فرید لینکو به شما کمک می کند که بدون صرف وقت و هزینه با بهترین روش های آموزشی، زبان آلمانی را یاد بگیرید.

همچنین دیگر نیاز نیست که به دنبال کلاس ها و آموزشگاه های خوب بگردید. منابع در این برنامه به صورت هفتگی برنامه ریزی شده است و هر هفته می توان از برنامه ها و تمرین های مخصوص استفاده نمود. برنامه روزانه در این منبع آموزشی دو ساعت است و برای افرادی که در طول روز فرصت زیادی ندارند بسیار مناسب است.

متون ساده و کوتاهی در این برنامه وجود دارد که برای افرادی که در سطح زبانی A1 تا B2‌ قرار دارند بسیار کاربردی و مناسب است. نکته مهم این است که تمام متن ها به صورت هدفمند طراحی شده اند و منبع بسیار عالی برای یادگیری نکات گرامری و لغات می باشند. برای برنامه ریزی ده هفته ای نیز جزوه ای در اختیار زبان آموزان عزیز قرار می گیرد. تمام مهارت های زبانی از جمله مهارت گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خوانداری در این برنامه مورد نظر است و همه این مهارت ها در زبان آموزان تقویت خواهد شد.

2.پکیج آموزش زبان آلمانی کتاب اشتارتن ویر

این پکیج آموزش زبان آلمانی بر طبق کتاب اشتارتن ویر طراحی شده است. در این پکیج می توان تدریس ویدیویی از تمام درس ها و به صورت خط به خط را مشاهده نمود و از آن استفاده کرد. در این برنامه مکالمه، گرامر، مهارت شنیداری، درک مطلب و مهارت نوشتاری زبان آموزان مورد توجه قرار گرفته است.

این پکیج آموزشی از ابتدا زبان‌ را به زبان آموزان آموزش می دهد و افرادی که اصلا با زبان آلمانی آشنا نیستند می توانند از الفبا آموزش ببینند. با استفاده از این برنامه آموزشی در مدت زمان شش ماه می توانید به سطح B1 در زبان آلمانی برسید. تمام تمرین ها و قسمت های شنیداری را می توانید به راحتی به کار ببرید.

در صورتی که سوالی درباره برنامه داشته باشید می توانید با تیم پشتیبانی در میان بگذارید. یکی از نکات مهم در مورد این پکیج آموزش زبان آلمانی این است که اگر عضویت ویژه سایت را خریداری کنید، می توانید پس از حل تمرینات موجود در هر صفحه، آن‌ ها را ارسال کنید. این تمرین ها کاملا تصحیح شده و پاسخ های درست برای شما ارسال می شود.

با این پکیج همانند کلاس های حضوری و البته با امکانات بهتر می توانید زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید. با استفاده از این برنامه دیگر نیازی ندارید که‌‌ به دنبال معلم باشید و می توانید به این زبان مسلط شوید.

 

Picture2

1.پکیج های آموزش زبان آلمانی

در قسمت های قبل تعدادی از پکیج های آموزشی را به شما معرفی کردیم. به این نکته توجه داشته باشید که با استفاده از پکیج آموزش زبان آلمانی شما برنده این مسیر خواهید بود‌. چرا که نیازی به صرف هزینه نیست و همچنین بدون صرف وقت و شرکت در کلاس ها می توانید این راه را ادامه بدهید. می توانید برای زمان خود برنامه ریزی نمایید و در طول روز ساعت هایی را برای به کار بردن این پکیج ها اختصاص دهید. تعداد دیگری از این برنامه‌ ها را در این بخش از مقاله معرفی می کنیم. این کار را آموزشگاه زبان ملل برای راحتی شما انجام می دهد و امیدواریم که بتوانید بهترین استفاده را از این مطالب بکنید.

2.معرفی پکیج آموزش زبان آلمانی Deutsch info

در این پکیج آموزش زبان آلمانی با بهترین ابزارهای آموزشی سر و کار دارید. نکته جالب در این برنامه که‌ در پکیج های دیگر وجود ندارد، اطلاعات مهم درباره کشور آلمان و مسئله مهاجرت به این کشور است. پس برای افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند می تواند منبع بسیار خوبی باشد. در این برنامه آموزشی شما با دستور زبان آلمانی آشنا خواهید شد و بازی های جالبی در آن تعبیه شده است.

3.برنامه آموزشی Deutsch learn

این برنامه نیز در زمره بهترین پکیج آموزش زبان آلمانی قرار دارد و به زبان آلمانی طراحی شده است. این پکیج برای یادگیری زبان آلمانی برای افرادی که در سطح پیشرفته قرار دارند بسیار مناسب می باشد. در این منبع آموزشی می توانید دوره های آنلاین، آزمون های مختلف، دوره های بزرگسالان، دوره های مبتدی و پیشرفته را مشاهده نمایید. گفتنی است که در این پکیج طنزهای جالبی به زبان آلمانی و همچنین مطالب ادبی و حکیمانه وجود دارد.

4.پکیج آموزشی Leo.org

در این برنامه آموزشی بک فرهنگ لغت به صورت آنلاین وجود دارد که بسیار کاربردی است‌. شما می توانید به راحتی متن های خود را از آلمانی به انگلیسی یا برعکس ترجمه کنید. همچنین فایل صوتی از ترجمه ها نیز در اختیار شما قرار می گیرد. این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید برای هر درس یک یادداشت بنویسید و متن را به صورت pdf داشته باشید. همچنین می توانید آن را به صورت فایل صوتی و تصویری دانلود نمایید.

 

Picture5

 

 

1.وب سایت Memrise.com

اگر علاقمند به یادگیری واژگان زبان آلمانی هستید، استفاده از این پکیج را بع چه شما پیشنهاد می کنیم. این وب سایت بر روی نزم افزارهای اندروید و IOS قابل اجرا می باشد. این وب سایت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و به سادگی در دسترس می باشد. درس ها در پکیج آموزش زبان آلمانی از سطح مبتدی تا پیشرفته برنامه ریزی شده است و موضوعات متعددی را در خود گنجانده است. یکی از برنامه های جالب در این وب سایت این است که کاربران می توانند در آن درسی را ایجاد و در اختیار بقیه کاربران قرار دهند. همچنین در بخش کامیونیتی می توان با کاربران دیگر در ارتباط بود.

2.وب سایت آلمانی کورس

شاید بتوان گفت که این وب سایت از بهترین برنامه های آموزشی زبان آلمانی می باشد. شایان به ذکر است که این پکیج آموزش زبان آلمانی توسط طراحان بسیار حرفه ای طراحی شده است و از نظر نکات آموزشی بسیار کاربردی و عالی است. ظاهر این برنامه بسیار جذاب است و امکانات مفیدی برای کاربران ارائه می دهد و از همه مهم تر که این امکانات به صورت رایگان می باشد.

با این برنامه می توانید به شیوه متنی زبان آلمانی را یاد بگیرید. پادکست ها و داستان های زیبای آلمانی و همچنین کتاب ها و فیلم های آموزشی زیادی در این برنامه بارگذاری شده است. یکی از امکانات مهم این برنامه معرفی دانشگاه‌ های آلمان می باشد و جزییات دقیقی در مورد آن ها در اختیار کاربران گذاشته می شود.

با استفاده از این پکیج آموزشی می توانید از طریق فیلم و عکس با شهرهای مختلف آلمان آشنا شوید. اگر قصد مهاجرت دارید می توانید روی این برنامه حساب باز کنید چرا که این وب سایت به گونه ای طراحی شده است که شرایط زندگی را در این کشور بررسی می کند.

3.خود آموز زبان آلمانی به فارسی Real Develop

خود آموز Real Develop یک پکیج آموزش زبان آلمانی بع زبان فارسی است که در این قسمت به معرفی آن می پردازیم. اگر برای یادگیری زبان آلمانی این برنامه‌ را انتخاب نموده اید بهتر است بدانید که در این برنامه فیلم های آموزشی وجود دارد که با نمایش متن و اجرای صوتی ت

نکات مهم را در خصوص این زبان به شما آموزش می دهد. در این ویدئو های آموزشی با استفاده از تصاویر لغت ها و عبارت های زبان آلمانی را با تلفظ عالی به شما آموزش داده می شود. افرادی که‌ قصد دارند به صورت پایه ای به آموزش زبان آلمانی بپردازند و دوست دارند که لغات، عبارات و جملات زبان آلمانی را به خوبی فرا بگیرند، می توانند از این برنامه استفاده بهینه داشته باشند.

سخن پایانی

در این مقاله انواع پکیج آموزش زبان آلمانی را مورد بررسی قرارداده ایم. مطمئنا با استفاده از این پکیج ها و منابع آموزشی می توانید بدون صرف هزینه و وقت این زبان را فرا بگیرید. در کنار به کار بردن این پکیج ها باید تمرین و پشتکار زیادی داشته باشید تا این مسیر برای شما هموارتر شود‌. برای رسیدن به هدف و از بین بردن تمام موانع می توانید با کارشناسان و مشاوران در آموزشگاه زبان ملل مشورت نمایید. اطمینان داشته باشید که دریچه های موفقیت و پیشرفت به روی شما باز خواهد شد.

 

ارسال نظر: