بست اسپیس مقاوم چه ویژگی هایی داره؟

کدخبر: 2376909

اسپیس فریم به دلیل خصوصیات فنی و مکانیکی بالا، میتونه به عنوان یک سازه مقاوم و پایدار در ساخت سن و استیج، غرفه نمایشگاهی و پارکینگ موقت استفاده بشه. همچنین، با توجه به طراحی منحصر به فرد، به عنوان یک اثر هنری نیز مورد استفاده قرار میگیره.

اسپیس فریم یک سازه سبک و قوی هست که از جنس فلزی ساخته شده و برای پوشش فضایی ساختمان ‌ها، سالن ‌ها، برج ‌ها و پل ‌ها استفاده میشه. اسپیس فریم با کمک بست اسپیس با شکلی خاص به ‌هم متصل میشن. این سازه، به دلیل طراحی خود، قدرت بالایی در تحمل بارهای وزنی، بارهای رطوبتی، بارهای بادی و زلزله داره. همچنین، به دلیل استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی خاص، دارای طول عمر بالا و نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتری هست. برای اینکه خود سازه مقاوم باشه در درجه اول باید از بست اسپیس مقاوم استفاده کنیم. در ادامه، ویژگی‌ های مهم بست اسپیس مقاوم رو بررسی میکنیم:

Shape1

1. بست اسپیس به دلیل جنس خاص خود، قابلیت تحمل بارهای بالایی را داراست. این سازه توانایی تحمل آسیب های رطوبتی، آسیب های وزنی، آسیب های بادی و آسیب های زلزله رو داره.

2. بست اسپیس پایداری بسیار بالایی داره و در برابر نیروهای خارجی بسیار خوب مقاومت میکنه. همچنین، به دلیل وزن کم آن، سازه اسپیس به راحتی قابل حمل و نقل هستش و میتونه در مکان‌ های مختلف نصب بشه.

3. بست اسپیس به دلیل استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی خاص، طول عمر بالایی داره. درنتیجه نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتری هست.

4. شکل و ظاهری بست اسپیس بسیار زیباست و میتونه به عنوان یک اثر هنری برای طراحی اسپیس ساختمان‌ ها و سالن ‌ها استفاده بشه.

5. بست اسپیس به دلیل طراحی قابل تنظیم، میتونه با توجه به نیازهای مختلف، در اندازه های مختلف، ساخته بشه.

اسپیس فریم با طرح دلخواه ازکجا بگیریم؟

اسپیس فریم به دلیل ظاهر زیبا و طراحی منحصر به فرد، برای غرفه‌ های نمایشگاهی نیز مورد استفاده قرار میگیره. برای فروش اسپیس فریم میتوانید از لینک قبل استفاده کنید. این سازه ها خیلی سبک وزن هستن و میشه خیلی راحت آن را جابه جا کرد. در ادامه برخی از کاربردهای اسپیس فریم رو برای شما لیست کردیم:

-ساخت سن و استیج برای اجراهای زنده

-استفاده در ساخت سازه ‌های پله و راه‌ پله

-ساخت قفسه هایی مخصوص کتاب و وسایل

-ایجاد پارکینگ های دائمی و موقتی برای ماشین

-ساخت اسپیس صفحه ای برای نصب بیلبوردها و بنرها

-ساخت سازه‌ های پوششی در پارک ‌ها و فضاهای باز

-استفاده در ساخت سازه‌ های دیواری و درب ‌های ریلی

-استفاده در ساخت بوسترهای موشک و سازه‌های فضایی

-ساخت سازه ‌های مربوط به صنعت نفت و گاز مانند برج ‌های نفتی

-ساخت سازه ‌های نمایشگاهی، مثل سالن ‌های نمایشگاهی و تابلوهای تبلیغاتی

-ساخت سازه‌ های مربوط به صنعت برق مثل پایه ‌های برق و تلفن و برج‌ های برق

-ساخت سازه‌ های مسکونی و تجاری کوچک مانند ایستگاه‌ های مترو و پایه ‌های تلفن

-ساخت سازه ‌های بلند مانند برج‌ ها، پل ‌ها، استادیوم ‌ها، سالن ‌های ورزشی و ساختمان‌ های بزرگ

-استفاده در صنعت خودروسازی، هواپیماسازی و فضانوردی برای ساخت بدنه ‌های خودروها و هواپیماها

Shape2

اسپیس فریم به دلیل طراحی خاص و استفاده از مواد با کیفیت بالا، مقاومت و پایداری بسیار بالایی داره. این سازه، در اندازه ‌ها و ارتفاع‌ های مختلف وجود داره که میتونه به راحتی به شکل غرفه ‌های نمایشگاهی تنظیم بشه. در طراحی غرفه نمایشگاهی با استفاده از اسپیس فریم، میتونید از ظرافت و زیبایی این سازه بهره ببرید و با ترکیب آن با المان ‌های دیگر، غرفه ‌ای منحصر به فرد و جذاب بسازید. همچنین، با استفاده از این سازه، میتونید به سادگی طرح ‌های مختلفی رو پیاده کنید و به دلیل خصوصیات فنی و مکانیکی بالای اسپیس، از قابلیت پایداری و مقاومت بالای آن برای استفاده در غرفه نمایشگاهی بهره بگیرید.

برای سفارش اسپیس فریم با طرح دلخواه، میتونید با شرکت ‌های تولید کننده اسپیس فریم مثل اسپیس سازان کوثر پرینت، سازه پایا، اسپیس فریم، نوین رنتر و شیلتر سازه تماس بگیرید. یک غرفه جذاب و منحصر به فرد بهترین تاثیر رو بر روی مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه میذاره. بنابراین برای ساخت غرفه نمایشگاهی خلاقانه و متناسب با نیازهای خودتون از اسپیس سازان کوثر پرینت کمک بگیرید. این شرکت با سال ‌ها تجربه در زمینه طراحی و تولید سازه ‌های اسیس فریم، امکان ساخت اسپیس فریم با طرح دلخواه رو به مشتریان خود ارائه میده. در ابتدا کارشناسان مجرب و متخصص، به مشتریان خود در زمینه طراحی سازه ‌های اسپیس نمایشگاهی مشاوره میدن. با استفاده از مواد با کیفیت بالا و به روزترین تکنولوژی ‌های ساخت، این شرکت تضمین میکنه که سازه ‌هایی با کیفیت بالا و قابلیت تحمل  بارهای سنگین تولید میشن. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش بازخورد و نظرات مشتریان خود را جدی میگیره و سعی در بهبود خدمات خود را دارد.

خلاصه مقاله

اسپیس فریم به دلیل خصوصیات فنی و مکانیکی بالا، میتونه به عنوان یک سازه مقاوم و پایدار در ساخت سن و استیج، غرفه نمایشگاهی و پارکینگ موقت استفاده بشه. همچنین، با توجه به طراحی منحصر به فرد، به عنوان یک اثر هنری نیز مورد استفاده قرار میگیره.

 

ارسال نظر: