اخبار آرشیوی

کدخبر: 292483

سردار جوانی در گفتگو با «نسیم»: جمهوری اسلامی در پاسخ قاطع به هر نوع تجاوزی هیچگونه تردیدی ندارد/ نیروهای مسلح از امکانات لازم برای مقابله و زدن ضربات سهمگین به دشمنان برخوردار است

معاون سیاسی سپاه پاسداران در مورد جریان سازی های رسانه های غربی مبنی بر تهدید ایران به حمله نظامی اظهار داشت: بسیاری از کارشناسان بر این باورند که عمده تهدیدات آمریکاییان را بایستی در جهارچوب یک عملیات روانی ارزیابی کرد.
وی گفت: کارشناسان علت این تهدیدات پوشالی را نیز موقعیت آمریکایی ها و صهیونیستی ها در شرایط کنونی عنوان می کنند چرا که آنان به شدت دچار مشکلات داخلی بوده و در موقعیتی نیستند که بتوانند یک حمله ای با اهداف از پیش تعیین شده به جمهوری اسلامی ایران داشته باشند. سردار‌ جوانی با تاکید بر اینکه توانایی های ملت ایران در دفاع از خویش است، یادآور شد: در طی سال های گذشته ایرانیان اثبات کرده اند که در دفاع از خویش دارای عزم و اراده ای جدی و پولادین است و از طرفی نیز نیروهای مسلح کشور نیز اعم از ارتش و سپاه آمادگی کامل برای ایستادگی در مقابل هر تجاوزی را دارند. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران از امکانات لازم نیز برای مقابله و زدن ضربات سهمگین برخوردار است. وی در ادامه در مورد توان نظامی رژیم اسراییل نیز اظهار داشت: معتقدم آنان حرف های بزرگ تر از حد و قواره خودشان را می زنند چرا که آنان همان هایی هستند که در نبرد 33 روزه از حزب الله لبنان شکست سهمگینی خوردند و یا در نبرد 22 روزه غزه به رغم برخورداری از امکانات و تجهیزات ناتوان بوده و در نهایت نیز شکست دوم را متحمل شدند. سردار جوانی گفت: بسیاری از کارشناسان معتقدند که اگر صهیونیست ها مرتکب خطای فاحشی شوند و گلوله ای را بسمت ایران شلیک کنند دیگر بر روی نقشه جهانی اثری از آن مشاهده نخواهد شد. وی افزود: شاید آنان متصورند که نوع اقداماتشان در تاسیسات اتمی ایران همانند اقداماتی است که گاهی برخی از کشورهای قدرتمند در حوزه های دیگر و بویژه در کشورهای ضعیف انجام می دادند و آنها هم پاسخی نمی دانند. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هم اکنون جمهوری اسلامی در پاسخ به هر نوع تجاوزی هیچگونه تردیدی ندارد و پاسخی دندان شکن و قاطعانه در قبال هر اقدام نظامی خواهد داشت.
ارسال نظر: