کشورهای منطقه اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

کدخبر: 2381381

کشورهای منطقه ضمن محکومیت اقدام بامداد امروز رژیم صهیونیستی علیه مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران، همبستگی خود با ایران را اعلام کردند.

نسیم‌آنلاین: رژیم صهیونیستی بامداد امروز به نقاطی از مراکز نظامی در تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق آسیب‌های محدودی به برخی نقاط وارد شد.

کشورهای منطقه ضمن محکومیت اقدام بامداد امروز رژیم صهیونیستی علیه مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران، همبستگی خود با ایران را اعلام کردند: 

 وزارت امورخارجه مالزی اعلام کرد که حمله به ایران نقض آشکار قوانین بین‌المللی است که ثبات منطقه را تضعیف می‌کند.

عربستان اقدام تجاوزکارانه رژیم جعلی صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد و آن را نقض حاکمیت جمهوری اسلامی و زیرپا گذاشتن قوانین و موازین بین المللی دانست.

وزارت امور خارجه عمان طی بیانیه‌ای تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به خاک ایران را به شدت محکوم کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که تجاوز اسرائیل علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران نقض فاحش منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی است.

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ایران را به شدت محکوم کرده و آن را نقض آشکار حاکمیت ایران و تشدید تنش علیه امنیت منطقه و امنیت مردم آن می‌داند.

دولت عراق تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرده و بر همبستگی و ایستادگی خود با ایران تاکید کرد.

وزارت خارجه امارات در بیانیه‌ای تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه خاک ایران را محکوم و بر ضرورت حل اختلاف‌ها از طریق دیپلماتیک تاکید کرد.

دولت یمن در صنعاء: تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرده و بر همبستگی خود با ملت و دولت ایران تاکید می کنیم.

وزارت امور خارجه قطر اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد و خواستار خویشتن‌داری از سوی همه طرف‌ها شد.

وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای تجاوزگری آشکار رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه کویت در بیانیه‌ای اقدام تحریک آمیز رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه مصر: با نگرانی حمله اسرائیل به ایران را دنبال کرده و تمام اقداماتی را که امنیت و ثبات منطقه را مورد تهدید قرار می دهد، محکوم می کنیم.

وزارت خارجه لبنان اقدام تجاوزگرانه رژیم اسرائیل علیه ایران را محکوم کرد و از شورای امنیت خواست تا مسئولیت خود را برای پایان دادن به تنش آفرینی نظامی رژیم اسرائیل در سراسر منطقه برعهده گیرد.

وزارت خارجه فرانسه با خودداری از محکوم کردن تجاوز رژیم اشغالگر به ایران طرفین را به امتناع از هر اقدام تنش آمیزی که می تواند منجر به وخیم تر شدن تنش در منطقه شود ترغیب کرد.

وزارت خارجه ترکیه: حمله اسرائیل به ایران را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می کنیم.

ارسال نظر: