حزب‌الله مقر گردانهای زرهی تیپ ۱۸۸ اسرائیل را به آتش کشید

کدخبر: 2380890

حزب‌الله لبنان صبح امروز یکشنبه در جدیدترین عملیات علیه رژیم صهیونیستی، مقر گردانهای زرهی تیپ ۱۸۸ رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها راکت در هم‌ کوبید.

نسیم‌آنلاین: صبح امروز یکشنبه لحظاتی پس از اصابت موشک بالستیک یمنی به مرکز فلسطین اشغالی و شکست پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در رهگیری آن، رسانه‌های اسرائیلی از موج جدید حملات راکتی و پهپادی حزب‌الله لبنان خبر دادند.
 
رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در کریات شمونا و اطراف آن، شامیر، لهفوت هبشان، عامیر، کیلع، شاعال در شمال جولان اشغالی از بیم نفوذ پهپادهای انتحاری، انفجار یک پهپاد در منطقه متولا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
 
کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از به بارآمدن خسارت در متولا خبر داد و اعلام کرد که ده‌ها راکت از لبنان به سمت منطقه الجلیل و جولان اشغالی شلیک شد.
 
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که دست‌کم ۴۰ پرتابه از سوی لبنان به سمت کریات شمونا و شمال جولان اشغالی شلیک شد.
 
اندکی پس از انتشار این اخبار، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت شریف آنها و نیز در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به روستاهای جنوبی لبنان بویژه حمله اخیر آن به شهرک الصرفند، مقر گردانهای زرهی وابسته به تیپ ۱۸۸ در پادگان راویه را با ده‌ها راکت هدف قرار داده است.
 
حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کرد که صبح امروز با ریزپرنده‌های انتحاری خود، مقر نظامیان اسرائیلی در پایگاه متولا و سامانه فنی در پایگاه المالکیه را هدف قرار داده است.
منبع: فارس
ارسال نظر: