جنوب لبنان گورستان تانک های رژیم صهیونیستی خواهد شد

کدخبر: 2380291

رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ جعلی خود در بدترین وضعیت در همه زمینه ها به سرمی برد که سران نظامی و سیاسی این رژیم به آن اذعان می کنند.

نسیم آنلاین: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز در آغاز سخنرانی خود در روز عاشورای حسینی (ع) در جمع خیل عظیم عزاداران گفت: ما به ملت فلسطین و همه ملت های منطقه که در معرض تهدید و تجاوزگری رژیم صهیونیستی قرار دارند، یاری می رسانیم.

ما به فلسطین و نوار غزه و کرانه باختری و ملت خود در لبنان که مورد تجاوز رژیم صهیونیستی قرار گرفتند، از ۷۶ سال پیش یاری و پشتیبانی می کنیم. آنچه مقاومت در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) انجام داد، حق کامل مقاومت است.

 رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ جعلی خود در بدترین وضعیت در همه زمینه ها به سرمی برد که سران نظامی و سیاسی این رژیم به آن اذعان می کنند.

سران صهیونیست برای اولین بار از نابودی رژیم خود سخن می گویند. اسرائیل برای بار اول اذعان کرد که دچار کمبود نظامی و فرمانده به علت کشته شدن در جبهه های نبرد است. برای اولین بار است که دشمن از کمبود تانک و ادوات نظامی در جبهه نوار غزه و جبهه نبرد شمال فلسطین اشغالی با حزب الله سخن می گوید.

وی همچنین از جبهه محور مقاومت بویژه جمهوری اسلامی ایران و سوریه مقاوم ستایش کرد و افزود: ما در لبنان جبهه پشتیبانی از نبرد طوفان الاقصی را برای یاری رساندن به ملت فلسطین گشودیم و جبهه های پشتیبانی یمن و عراق نیز گشوده شد.

سید حسن نصرالله خطاب به سران رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اگر تانک های خود را به جنوب لبنان بیاورید و قصد تجاوز نظامی داشته باشید، بدانید که دیگر چیزی به عنوان کمبود تانک نخواهید داشت زیرا اساسا تانکی برای شما باقی نخواهد ماند و همه آنها در جنوب لبنان منهدم خواهند شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر: