امداد خودرو شبانه روزی منطقه 5

کدخبر: 2380270

امداد خودرو آرادمهر در سال‌های گذشته توانسته است تا خدمات گسترده‌ای را به مشتریان عزیز در سراسر تهران از جمله منطقه 5 ارائه کند. خدمات پس از فروش، پشتیبانی شبانه‌روزی و ارائه خدمات ایمن همواره از هدف‌های اصلی سایت آرادمهر بوده است و سعی داشته است تا در شرایط بحرانی و مشکلات جاده‌ای از استرس و اضطراب رانندگان عزیز کم کرده و درصدد رفع مشکل آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بربیاد.

خدمات امداد خودرو منطقه 5

خدمات امداد خودرو منطقه 5

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با تیم متخصص آرادمهر تماس بگیرید و در اسرع وقت از خدمات ما استفاده کنید:

  • انجام تمامی سرویس‌های دوره‌ای همراه با تنظم دقیق
  • پیگیری‌های مداوم به همراه منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • تعمیر جلوبندی خودرو از جمله تنظیم و تعمیر چرخ خودرو، فنر و کمک فنر، تعمیر گیربکس، صفحه کلاچ و غیره در محل مورد نظر شما
  • خدماتی از جمله بررسی مایعات، شارژ باتری، تعویض روغن، پنچرگیری سایر و غیره
  • تعمیر و تنظیم بخش ها مختلف خودرو از جمله سیلندر، تعمیرات ECU، سنسورها و غیره در محل
  • سرویس کولر، بخاری و تمامی سرویس های فصلی خودرو
  • بازرسی تخصصی به منظور آماده‌سازی خودرو برای مراجعه به معاینه فنی
  • تعویض سیم کلاچ، شیلنگ رادیاتور، فیوز پمپ بنزین و غیره

کفی خودروبر در منطقه 5

کفی خودروبر در منطقه 5

از کفی خودرو برای حمل خودرو به نحوی که احتمال ایجاد خسارت به صفر برسد به کار می‌رود. در واقع خودرو به طور کامل روی خودروبر سوار می‌شود و در شرایط ایمنی بالا خودرو حمل می‌گردد. از طرف دیگر این کفی خودروبرها دارای نگهدارنده‌های استاندارد در اطراف خودرو می‌باشند که همین لغزش و جابجایی خودرو را کاهش می‌دهد، امنیت آن را تامین می‌نماید و از بروز حادثه جلوگیری می‌کند.

امداد خودرو آرادمهرا آماده کفی خودروبر در منطقه 5 تهران می‌باشد تا از نیاز همشهریان عزیز را در مواقع اضظراری تامین نماید.

یدک کش خودرو در منطقه پنج

از یدک کش خودرو برای انتقال خودرو و یا کمک به ماشین هایی به کار می‌رود که به دلیل نقص فنی امکان ادامه حرکت را ندارند. در بخش جلو یدک کش خودرو کابینی برای راننده و هم چنین موتور اختصاص داده شده است و بخش عقب آن برای بلند کردن و جابجایی وسایل نقلیه تعبیه شده است. اجزای یدک کش خودرو به قدری قدرتمند و محکم هستند که اطمینان ایجاد می‌کنند که خودرو شما بدون هیچ مشکلی به مقصد مورد نظر حمل می‌شود.

جرثقیل عنکبوتی در منطقه 5

جرثقیل عنکبوتی در منطقه 5

گاهی پیش می‌آید که خودرو شما شدید دچار آسیب و مشکل می‌شود و ادامه حرکت اصلا امکان‌پذیر نیست. در این شرایط امداد خودرو آرادمهر آماده ارائه جرثقیل عنکبوتی می‌باشد که از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند در سرعت و امنیت کامل خودروهای آسیب دیده و خراب را جابجا کند. حتی می‌توان در فضاهای تنگ و محدود مانند پارکینگ‌ها نیز از جرثقیل عنکبوتی کمک گرفت.

هزینه خدمات امداد خودرو در منطقه 5

اگر تا به حال فکر کرده اید که هزینه‌های امداد خودرو بسیار بالا و گران است نمی‌توانید از پس آن بر بیاید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. برخلاف عقیده بسیاری که از گذشته در میان مردم مانده است، هزینه‌های امداد خودرو طبق تعرفه خدمات اتحادیه بوده است و هیچ گونه هزینه اضافه از مشتریان عزیز گرفته نمی‌شود.

هزینه خدمات امداد خودرو در منطقه 5 و سایر مناطق بر اساس نوع ماشین شما، کیلومتری که ماشین جابجا می‌شود و هم چنین نوع خدماتی که دریافت می‌کنید، محاسبه می‌شود که همگی این‌ها در دستگاه پوزی که تیم ما عزیزان به همراه دارند مشخص شده است.

این امکان برای شما وجود دارد که قبل از دریافت خدمات با امداد خودرو آرادمهر تماس بگیرید و هزینه و تعرفه خدمات امداد خودرو را در منطقه 5 تهران و هر کجای استان تهران که هستید، جویا شوید.

 

ارسال نظر: