آشنایی با گرانترین هتل ایران

کدخبر: 2379471

تجربه یک شب زندگی در گرانترین هتل های ایران و استفاده از امکانات لوکس و ویژه آن ها بسیار لذت بخش و فراموش نشدنی است. باید بدانید که هزینه یک روز زندگی کردن در این اتاق‌ها بسیار زیاد است ولی اگر به دنبال تجربه متفاوتی هستید تجربه آن خالی از لطف نیست. در این مقاله سعی دارم شما را با گرانترین هتل های ایران آشنا کنم پس با من همراه باشید.

Picture1

گران ترین هتل های ایران کجاست؟

هتل‌های لوکس با امکانات متفاوت ایران شامل موارد زیر است:

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس شهر تهران یکی از بهترین و گرانترین هتل‌ های ایران بشمار می‌رود که در سال 1394 بنا شده است. اتاق‌های لاکچری و دل‌باز، وسایل لوکس درون اتاق‌ها، رستوران‌های مجلل، تالارهای عروسی باشکوه، ماساژ تایلندی، سوئدی، پا و صورت و ریلکسیشن، سالن بدنسازی، مجموعه آبی و رستوران سنتی، رستوران مدیترانه‌ای، خدمات اسپا  و … از جمله امکانات داخل این هتل به شمار می‌روند.

سوئیت اسکای در این هتل گرانترین بخش این هتل بوده که چشم‌اندازی رو به کوه‌های تهران دارد. اتاق رونالدو در اسپیناس بود در بازی‌های اخیر، رونالدو حدود 36 ساعت در این هتل اقامت داشت.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش واقع در میان آب‌های خلیج‌فارس یکی‌دیگر از گرانترین هتل ایران بوده که دارای اتاق‌هایی ویژه رو به دریا است. از ویژگی‌های واحدهای اقامتی هتل ترنج می‌توان به شیشه‌ای بودن کف اتاق و بالکن‌ها اشاره کرد. هتل ترنج کیش با توجه به استانداردهای حفظ محیط‌ زیست ساخته شده و اقدامات مناسبی در راستای جلوگیری از آسیب‌های طبیعی همچون سیل و سونامی‌ها دارد.

هتل عباسی اصفهان

هتل زیبای عباسی نیز یکی‌دیگر از گران‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌‌های ایران واقع در شهر اصفهان است. ساختمان هتل عباسی در دوران حکومت صفویه حدود 300 سال پیش ساخته شده است. مجلل‌ترین اتاق‌های این هتل متعلق به اتاق‌های شاهانه صفوی و قاجاری هستند.

هتل بزرگ شیراز

یکی‌دیگر از گرانترین هتل های ایران هتل 5 ستاره بزرگ شیراز بوده که اطراف دروازه قرآن واقع شده است. یکی از امتیازات مهم هتل بزرگ شیراز داشتن موقعیت مکانی مناسب آن است. امکانات داخل هتل شامل:

  • مجموعه‌های ورزشی بانوان و آقایان
  • استخر
  • سالن ماساژ و سالن بدنسازی
  • کافه
  • رستوران گردان
  • رستوران ایتالیایی

Picture1

 

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز با بهره‌گیری از معماری سنتی و مدرن جزء یکی از  قدیمی‌ترین و گرانترین هتل ایران به شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره با داشتن 70 واحد اقامتی و امکاناتی مدرن و مناسب و همچنین چشم‌اندازی فوق العاده به شهر گردشگران بسیاری را به خود جذب نموده است.

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت کیش در لیست بهترین هتل‌های چهار ستاره جزیره کیش قرار گرفته که از معماری اروپایی بهره‌مند است. طراحی زیبا و امکانات گسترده داخل هتل گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده، از جمله امکانات این هتل:

  1. امکانات شامل اینترنت رایگان
  2. کافه لوکس
  3. رستوران زیبا
  4. خشکشویی
  5. دستگاه خودپرداز
  6. گیم نت
  7. مینی بار
  8. فضای سبز
  9. اتاق جلسات
  10. تاکسی سرویس 
  11. اتاق بازی

هتل آزادی تهران

هتل 5 ستاره آزادی شهر تهران واقع در بزرگراه یادگار امام یکی‌دیگر از گرانترین هتل‌های ایران بوده که دارای 457 واحد اقامتی است. هتل آزادی از امکانات مطلوبی همچون کلوپ ورزشی، استخر، سالن بدنسازی، تنیس روی میز و ...  بهره‌مند است.

هتل درویشی مشهد

هتل فوق لاکچری درویشی شهر مشهد یکی از زیباترین و‌گرانترین هتل های این شهر و همچنین کشور به شمار می‌رود. هتل درویشی در ۲۵ طبقه امکانات بسیار متنوع و مطلوبی را به گردشگران ارائه می‌دهد. این هتل عنوان تنها هتل آتریوم شرق کشور را به خود اختصاص داده است. امکانات جذاب داخل این هتل باشکوه عبارتند از:

  • رستوران روف گاردن
  • رستوران سقف شیشه‌‌ای
  • لمکده سنتی
  • حمام ترکی vip

هتل قصر طلایی مشهد

در ادامه معرفی گران ترین هتل های ایران به معرفی اتاق لاکچری هتل قصر طلایی مشهد می‌رسیم. این هتل لوکس در فاصله نزدیکی از حرم قرار گرفته است. از مهمترین ویژگی این هتل 20 طبقه می‌توان به سالن‌های سمینار، همایش، آمفی‌تئاتر مجلل با داشتن سیستم‌های صوتی و تصویری به روز دنیا اشاره کرد.

Picture1

هتل لاله پارک

هتل 5 ستاره لاله پارک شهر تبریز با داشتن 220 واحد اقامتی در ۱۷طبقه یکی از شیک‌ترین و گرانترین هتل های ایران محسوب می‌شود. وجه تمایز این هتل با دیگر هتل‌های معروف کشور داشتن ۱۲۶ فروشگاه یا همان نمایندگی از برندهای مختلف بین‌المالی است. از جمله امکانات ویژه داخل هتل لاله:

  • تهویه هوا
  • مینی‌بار
  • گاوصندوق
  • مرکز سونا
  • اتاق‌های پیلاتس و یوگا
  • سونا
  • حمام ترکی
  • ماساژ و …

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل به عنوان اولین هتل پنج ستاره شهر اردیبل و یکی از گرانترین هتل‌های ایران شناخته شده است. این هتل مدرن در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و دارای امکانات متنوع و چشم‌اندازیی تماشایی به شهر اردبیل است.

هتل ارگ یزد

هتل ارگ یزد که در نزدیکی دخمه زرتشتیان این شهر قرار گرفته از معماری سنتی و مدرن بهره برده است. این هتل نیز یکی‌دیگر از هتل‌های گران ایران بوده که نمایی از آجر و کاهگل دارد. هتل ارگ یزد دارای ۱۵۰ اتاق، سالن همایش و کنفرانس، تالارهای پذیرایی، رستوران، سالن بیلیارد و پینگ پنگ، زمین فوتبال و آرایشگاه است.

هتل وستا تنکابن

هتل وستا تنکابن یکی از گرانترین و فوق لوکس‌ترین هتل‌های شمال کشور محسوب می‌شود. این هتل با قرار گرفتن در جنگل‌های انبوه سه هزار و داشتن استخر روباز اختصاصی در بالکن اتاق‌های خود لحظات خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود خلق کرده است. برای تجربه در این هتل کافی است با رزرو آنلاین هتل از سایت جااینجاس از خدمات این هتل بهره‌مند شوید.

هتل بزرگ رامسر

 هتل رامسر زیرمجموعه هتل‌های پارسیان یکی از گرانترین هتل‌های چهار ستاره شمال کشور محسوب می‌شود. این هتل دارای اتاق‌های مختلف با امکانات متفاوتی است. امکانات این هتل شامل:

  • فاصله کم تا دریا
  • اتاق‌ها رو به جنگل یا دریا
  • اینترنت رایگان

هتل مارینا کیش

این هتل در زیباترین نقطه کیش واقع شده است و مساحتی بیش از ده هزار هکتار دارد. دو دو طرف هتل ساحل زیبا و مرجانی خلیج فارس قرار دارد. این هتل معماری بی‌نظیری دارد و از تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر و چشم‌نواز بهره‌مند است. اتاق لاکچری هتل مارینا کیش ارزش یک شب ولخرجی را دارد زیرا هم می‌توانید از امکانات بی‌نظیر هتل بهره‌مند شوید و اینکه شاهد طبیعت زیبا کیش باشید.

در پایان اگه قصد سفر به هر نقطه از ایران عزیزمان را دارید و می خواهید اطلاعات کافی از شهرهای آن به دست بیاورید می‌توانید به صفحه فریبا جعفری در سایت جااینجاس سر بزنید و با هتل‌ها، رستوران‌ها، جاهای دیدنی و ... شهرهای ایران آشنا شوید.

 

ارسال نظر: