تولید پروانه رباتیک احساسی

کدخبر: 2379533

یک شرکت آلمانی با الهام از پروانه موفق به خلق ربات های پروانه‌ای فوق سبک شده است.

پرواز یک موضوع تکراری در شبکه یادگیری بیونیک است. شرکت فستو آلمان با دانش خود از پروژه‌های BionicOpter و eMotionSpheres برای توسعه پروانه‌های bionic استفاده کرده است. این شرکت ساخت فوق سبک حشرات مصنوعی را با رفتار پرواز هماهنگ در یک گروه ترکیب می‌کنند.

پرواز هماهنگ به لطف GPS داخلی با دوربین‌های مادون قرمز

ده دوربین نصب شده در فضا پروانه‌ها را با استفاده از دو نشانگر مادون قرمز روی بال هایشان تشخیص می‌دهند. دوربین‌ها داده‌های موقعیت را به یک کامپیوتر اصلی مرکزی منتقل می‌کنند که پروانه‌ها را از بیرون هماهنگ می‌کند. سیستم شبکه هوشمند یک سیستم هدایت و نظارت ایجاد می‌کند که می‌تواند در کارخانه شبکه آینده استفاده شود.

برای تکرار الگوی طبیعی خود تا حد ممکن، پروانه‌های عاطفی دارای الکترونیک بسیار یکپارچه در هواپیما هستند. آنها قادر به کنترل بال‌های خود به صورت جداگانه با دقت هستند و در نتیجه حرکات سریع را انجام می‌دهند. همانطور که بال‌ها کمی همپوشانی دارند، هنگام ضرب و شتم شکاف هوایی بین آنها ایجاد می‌شود که به پروانه‌های مصنوعی آیرودینامیک شکل ویژه‌ای می‌دهد.

پلتفرم‌های تحقیقاتی بسیار یکپارچه با حداقل استفاده از مواد

با پروانه‌های عاطفی این شرکت گام دیگری در شبکه یادگیری بیونیک در زمینه‌های کوچک سازی، ساخت سبک وزن و ادغام عملکردی ایجاد کرده است. پروانه‌ها ترکیبی چشمگیر از مکانیک‌های هوشمند و کوچکترین واحد‌های قدرت ممکن را در تنگ‌ترین فضای نصب ارائه می‌دهند. کاهش استفاده از مواد، رفتار پرواز واقعی را امکان پذیر می‌کند.

 

منبع: برنا
ارسال نظر: